ستاره لیورپول توپ طلا را به وینیسیوس داد


سرویس خبر شماره: 2052272
12 ژوئیه 1403 در 13:41 |
1.8K امتیاز خبر|

4نقطه نظر

آلیسون از وینی تمجید می کند

آلیسون شکی ندارد که وینیسیوس در حال حاضر بهترین بازیکن جهان است و شایسته توپ طلا است.

ستاره لیورپول توپ طلا را به وینیسیوس داد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آلیسون بکر، دروازه بان تیم ملی برزیل معتقد است که وینیسیوس جونیور در سلسائو به همان سطح بالایی که در رئال مادرید نشان داد خواهد رسید و از او به عنوان فردی که شایسته کسب توپ است یاد کرد. یا.

دروازه بان لیورپول در کنفرانس خبری بازی کلمبیا گفتوینیسیوس در بازی اخیر مقابل پاراگوئه نشان داد که چقدر می تواند موثر باشد. همه ما توانایی های وینی و کارهایی که او در فصل گذشته انجام داد را می دانیم. به نظر من، او شایسته دریافت توپ طلا و عنوان بهترین بازیکن جهان است.»

2049719

وینیسیوس در غیاب نیمار که هنوز از مصدومیت رباط صلیبی بهبود نیافته است، رهبر تیم ملی برزیل است. وینگر رئال برزیل ستاره پیروزی مقابل پاراگوئه (1-4) بود. وینی تا قبل از این مسابقه در 31 بازی داخلی 3 گل به ثمر رسانده بود و اکنون به 5 گل رسیده است.

آلیسون احساس می کرد که وینی قطعاً به سطح رئال مادرید خواهد رسید: “مردم برزیل به درستی می خواهند همه ما به عملکردی که در باشگاه های خود نشان داده ایم برسیم. همه ما چنین هدفی داریم.” می دانم که انتظارات از وینیسیوس پس از فصل درخشانش در رئال مادرید زیاد است و من شک ندارم که او این کار را انجام خواهد داد. همین عملکرد را در تیم ملی نشان می دهد.»

مجله اخبار فوتبال خارجی