ستاره محبوب گواردیولا در لیست خرید میلان

به نظر می رسد میلان علاقه مند به جذب ریاض محرز از منچسترسیتی است.

ملی پوش الجزایری با 23 گل و 8 پاس گل در 42 بازی رسمی در این فصل، در فرم خوبی برای منچسترسیتی قرار دارد. قرارداد او در ژوئن 2023 به پایان می رسد، بنابراین او با هزینه نسبتا کمی در دسترس است.
میلان با رئال مادرید، بارسلونا و پاری سن ژرمن رقابت می کند، اما آنها امیدوارند که ریاض محرز تیم آینده خود را انتخاب کند.
البته ستاره مراکشی نیز بازیکن مورد علاقه پپ گواردیولا است و گزینه تمدید قرارداد او با منچسترسیتی نیز روی میز است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گزارش ها در ایتالیا حاکی از آن است که یک صندوق سرمایه گذاری ثروتمند بحرینی قصد خرید باشگاه میلانی را دارد. همچنین گفته می شود آنها سرمایه گذاری بزرگی روی روسونری انجام می دهند و به نظر می رسد اگر این صندوق سرمایه گذاری مشترک میلان را بخرد، تابستان شلوغ و هیجان انگیزی در انتظار هواداران این تیم خواهد بود.


سرویس خبر شماره: 1821395 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 19:45 |
4,094 |

0نظرات

از این حیث و با توجه به مرگ مرکاتو، میلان به دقت به فکر شرایط تقویت خط حمله خود است و حالا ریاض محرز ستاره الجزایری منچسترسیتی آخرین بازیکنی است که در لیست خرید روسونری قرار گرفته است. او به تازگی در ماه فوریه 31 ساله شده است و می‌تواند نقش‌های آینده‌نگر مختلفی را بازی کند، از جمله در جناح راست، جایی که روسونری گزینه‌های زیادی ندارند و نیاز خاصی به جذب بازیکنان از آن منطقه می‌بینند.