ستاره مصری رکورد جدیدی را در لیگ قهرمانان اروپا به نام خود ثبت کرد

مهاجم لیورپول در حال حاضر تنها 3 گل از دیدیه دروگبا و سرخیو آگوئرو که بیشترین گل های لیگ قهرمانان را برای یک تیم انگلیسی به ثمر رسانده اند، فاصله دارد. هر دو بازیکن تاکنون 36 گل برای تیم های خود در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده اند.
صلاح تا اینجای فصل در لیگ قهرمانان اروپا 8 گل برای لیورپول به ثمر رسانده است و رکورد خود را برای این تیم به 33 گل رسانده است.
او پیش از این موفق شده بود در فصل 18-2017 گل های بیشتری نسبت به فصل جاری به ثمر برساند و رکورد او در آن زمان 10 گل و 5 پاس گل بود.
با این حال، او علاوه بر دروگبا و آگوئرو، این شانس را دارد که سه گل دیگر در دو نیمه نهایی رفت و برگشت مقابل ویارئال و فینال احتمالی مقابل منچسترسیتی یا رئال مادرید به ثمر برساند و بهترین رکورد خود را در یک فصل بهبود بخشد. .



مجله اخبار فوتبال خارجی

محمد صلاح مهاجم لیورپول در یک قدمی رکورد ارزشمند این تیم در لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد.


سرویس خبر شماره: 1821453 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 10:30 |
2,659 امتیاز خبر|

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول چهارشنبه شب در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف ویارئال می رود.
صلاح در این فصل یکی از بازیکنان کلیدی تیم یورگن کلوپ بوده و نقشی کلیدی در رقابت این باشگاه با منچسترسیتی در لیگ برتر و همچنین در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرده است.
این مصری که در سه بازی اخیر خود در این رقابت ها موفق به باز کردن امتیاز نشده است، همچنان در مسیر ثبت رکوردی چشمگیر است که می تواند او را در کنار اسطوره های چلسی و منچسترسیتی قرار دهد.