ستاره ملوان استقلال هم می خواهد


سرویس خبر شماره: 2051411
7 جولای 1403 ساعت 17:51 |
20.8K |

5نقطه نظر

یکی از بازیکنانی که در حال حاضر در بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران مورد توجه است، محمدرضا سلیمانی از ملوان بندرانزلی است.

ستاره ملوان استقلال هم می خواهد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سلیمانی فصل گذشته شرایط عجیبی را دنبال کرد. از اعلام محرومیت 4 ماهه ای که در پی شکایت ذوب آهن گرفت تا عفو جدید و بازگشت موفق به جمع دانشجویی مهدی تارتار که با گل های سریالی خود بیش از هر زمان دیگری هواداران انزلیچی را مجذوب خود کرده است.

سلیمانی در هفته های پایانی فصل گذشته به عنوان موتور گلزن این تیم شناخته می شد و در نهایت با هشت گل یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان ملوان بندرانزلی لقب گرفت و حالا در 28 سالگی می خواهد این رقابت ها را ببیند. تیم های موجود در جدول

پس از پیشنهاد سپاهان، حالا استقلال برای جذب این مهاجم خبره به عنوان مربی به جمع خواستگاران اضافه شده و باید دید برنامه سلیمانی برای فصل آینده چیست و آیا او برای همکاری با شاگردان تهران به تهران خواهد رفت. جواد نکونام. او با پوشیدن پیراهن آبی طبق قولش به دنبال پیشنهادی در خارج از ایران خواهد بود تا بتواند رویای خود را محقق کند.

در همین راستا البته یحیی گل محمدی که اخیرا مدیریت فولاد خوزستان را برعهده گرفته نیز پیگیر وضعیت این مهاجم بوده و باید دید در بین مشتریانی که دارد موفق می شود او را به جنوب بیاورد یا خیر.

مجله اخبار فوتبال داخلی