ستاره مورد علاقه ژاوی توپ طلا را نمی خواهد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا فصل را با قهرمانی در لالیگا به پایان رساند تا حداقل یک جام به هواداران خود بدهد. پدری ستاره جوان آبی اناری ها با وجود مصدومیت 26 بازی برای تیم ژاوی انجام داد و 6 گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد.

پدری، ستاره 20 ساله بارسلونا، موفقیت این تیم را مهمترین هدف خود دانست.

ستاره مورد علاقه ژاوی توپ طلا را نمی خواهد!

بسیاری از افراد به پدیده مورد علاقه سرمربی بارسلونا به عنوان یکی از ستاره های بزرگ فوتبال جهان در سال های آینده اشاره می کنند که می تواند به کسب جوایز بزرگی مانند توپ طلا امیدوار باشد. اما پادری فکر می کند این جوایز اولویت یا هدف اصلی او نیست.

1881666

به گفته پدرش، او تا به امروز جوایزی را به دست آورده است که بسیاری از آنها خوش شانس نیستند: “برنده شدن چنین جایزه ای احمقانه است، اما من برای خودم هدف تعیین نمی کنم. من قبلا جوایزی مانند کوپا و پسر طلایی را برده ام، جوایزی که فکر نمی کنم کسی شانس بردن آنها را داشته باشد. کسب کنید.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

او در مصاحبه اخیر خود گفت: “من می خواهم تا جایی که ممکن است افتخارات را در صحنه ملی و باشگاهی کسب کنم. در عرصه شخصی، هرگز چالشی مانند توپ طلا یا جایزه دیگری را برای خودم در نظر نگرفتم. اما همیشه سعی می کنم خودم را بهبود بخشم و پیشرفت کنم تا به چنین چیزی برسم. سطحی که ادعا می کنم برنده این جوایز هستم.”


سرویس خبر شماره: 1941040
10 ژوئن 1402 در 01:26
نمایش 3K |

1نقطه نظر

پدری: من جوایزی را برده ام که خیلی ها شانس بردن آنها را نداشته اند