ستاره ناامید مورینیو در ترکیه با او روبرو نخواهد شد


کد اطلاعات: 2052592
14 جولای 1403 در 00:29
845 امتیاز خبر

1نقطه نظر

علیرغم تلاش های لحظه آخری فیورنتینا، آتالانتا برای انتقال قرضی نیکولو زانیولو با گالاتاسرای به توافق رسیده است و در مجموع 22 میلیون یورو اختیار خرید دارد که می تواند به بند اجباری تبدیل شود.

ستاره ناامید مورینیو در ترکیه با او روبرو نخواهد شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زانیولو که تا زمستان 2023 در تیم رم بازی می کرد، پس از مشاجره با ژوزه مورینیو راهی گالاتاسرای ترکیه شد. اما حالا او به سری آ بازخواهد گشت و به همین دلیل با سرمربی سابق خود روبرو نخواهد شد. نبرد برای جذب این بازیکن بیش از یک هفته بین فیورنتینا و آتالانتا ادامه داشت که بسته های بسیار مشابهی را به تیم ترکیه ای و این بازیکن ارائه کردند. La Viola یک بار دیگر تلاش کرد تا رقیب خود را به چالش بکشد، اما منابع متعدد امروز عصر، از جمله Sky Sports Italia، Fabrizio Romano و Calciomercato، همگی ادعا می کنند که انتقال به آتالانتا تایید شد.

2050244

جانلوکا دی مارتزیو تاکید کرد که زانیولو به صورت قرضی 3.5 میلیون یورویی به تیم ملحق خواهد شد و امکان خرید 16 میلیون یورو به اضافه حداکثر 2.5 میلیون یورو پاداش را دارد. اگر او در 60 تا 65 درصد مسابقات فصل بازی کند این بند برای خرید دائمی اجباری می شود. در مورد نحوه تقسیم هزینه این انتقال بین وام، حقوق و گزینه خرید، روایت های مختلفی وجود دارد، اما همه آنها حدود 22 تا 23 میلیون یورو هستند. معاینات پزشکی حتی می تواند در اوایل پنجشنبه برگزار شود، اما اسپورت ایتالیا زمان را ظهر به وقت محلی تعیین کرده است.

این ملی پوش ایتالیایی به تازگی از دوران قرضی خود در استون ویلا بازگشته و روز گذشته تولد 25 سالگی خود را جشن گرفت. به عنوان یک هدیه، او به سری آ باز می گردد که به شدت برای آن تلاش می کرد.

مجله اخبار فوتبال خارجی