ستاره همیشگی الهلال در بازی های بزرگ

او که یکی از مهم ترین بازیکنان الهلال است زیر نظر رامون دیاز سرمربی آرژانتین بسیار خوب کار کرده است. این ستاره مقابل الدحیل هنگام حمله به دروازه مصدوم شد اما الهلالی برای بازسازی مجدد قهرمانی روی او حساب می کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

درخشش مارگا تنها معطوف به قهرمانی آسیا نبود، بلکه این بازیکن حرفه ای الهلال موفق شد در جام باشگاه های جهان مقابل رئال مادرید اسپانیا گلزنی کند و مقابل الجزیره امارات یک پاس گل بدهد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مارگا در مرحله نیمه نهایی بازی فوق العاده ای مقابل الدیل انجام داد و دو گل و یک پاس گل به ثمر رساند. او همچنین تک گل الهلال را در مرحله یک چهارم نهایی مقابل فولاد خوزستان به ثمر رساند. بازیکن سابق پورتو در مرحله یک هشتم نهایی مقابل شباب الاهلی نیز گلزنی کرد.

مارگا فصل گذشته در مرحله یک هشتم نهایی مقابل استقلال تهران یک پاس گل ثبت کرد و در نیمه نهایی به نصر یک گل زد. او که یکی از ستاره های الهلال در لیگ قهرمانان آسیا 2021 بود، در فینال نیز مقابل پوهانگ استیلرز کره جنوبی گلزنی کرد.

موسی مارگا مهاجم الهلال در ادامه درخشش آشکار خود در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل به ثبت رساند.

ستاره همیشگی الهلال در بازی های بزرگ

این مهاجم مالی در مجموع 24 گل در 62 بازی برای الهلال در تمامی تورنمنت های محلی و قاره ای به ثمر رساند تا به سرعت خود را ثابت کند.


سرویس خبر شماره: 1872690
8 مارس 1401 ساعت 04:00
463

0نقطه نظر