ستاره پاری سن ژرمن در آستانه جدایی


سرویس خبر شماره: 1816835 |
06 فروردين 1401 ساعت 16:21 |
4,829 امتیاز خبر|

0نظرات

جایی برای موریس وجود ندارد.

مائوریتو در حال حاضر در تلاش است تا پس از اتفاقاتی که در ماه های اخیر در خارج از کشور رخ داده است، خود را شاد کند. اخیرا شایعاتی مبنی بر طلاق ایکاردی و واندا نارا به گوش می رسد و روح این ستاره آرژانتینی همچنان درگیر این موضوع است. با این حال به نظر می رسد پایان حضور موریتو در پاریس به پایان می رسد و ستاره ای که چند سال پیش به عنوان یکی از بهترین مهاجمان دنیای فوتبال شناخته می شد، دیگر جایی در بین بازیکنان بزرگ ندارد.تهاجمی .



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تقریباً سه سال پس از انتقال به پاری سن ژرمن، مائورو ایکاردی می تواند تابستان آینده پایتخت فرانسه را ترک کند. این ملی پوش آرژانتینی در این فصل شرایط خوبی نداشته و تنها 4 گل در 23 بازی در لیگ 1 به ثمر رسانده است. RMC SPORT در گزارشی مدعی شد که حاشیه های زیاد و افت قابل توجه موریس باعث شده تا سران پاری سن ژرمن به فکر فروش او در فصل تابستان آینده باشند.

انتظار می رود مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن از این تیم جدا شود.

البته پیدا کردن باشگاهی که بتواند نیازهای مائورو ایکاردی را برآورده کند دشوار است. این بازیکن سه سال پیش با مبلغ 58 میلیون یورو اینتر را به مقصد پاریس ترک کرد، اما بعید است که تیمی حاضر به پرداخت این مبلغ برای جذب او در شرایط فعلی باشد. مائورو ایکاردی سال گذشته چندان بازی نکرد و در حالی که در زمین حضور دارد، نمایش های بسیار ناامیدکننده ای نیز ارائه می دهد. یک منبع نزدیک به رختکن پاری سن ژرمن مدعی شده که مائورو ایکاردی دیگر فوتبال بازی نمی کند و این دلیل اصلی سقوط او بوده است.