ستاره پرسپولیس نیم فصل می رود/ تصمیم قابل پیش بینی مهاجم خاطره انگیز

عبدی در فصل گذشته علیرغم تمام مشکلاتی که پرسپولیس با آن مواجه بود و در نهایت از جام حذفی کوتاهی کرد، با زدن 9 گل به عنوان بهترین گلزن این تیم نامی دست و پا کرد. با توجه به این درخشش و شرایط سنی این مهاجم مورد توجه یک تیم لیگ اروپایی (چاوز پرتغال) قرار گرفت و مراحل نقل و انتقالات را طی کرد. اما با توجه به نیاز پرسپولیس و درخواست رسمی یحیی گل محمدی برای ادامه همکاری و عدم جدایی او، او همچنان در این تیم حضور داشت و فکر می کرد شانس بیشتری برای درخشش در این تیم خواهد داشت.

عبدی که به عنوان یک پدیده به جمع قرمزها اضافه شده بود، ابتدا گابریل کالدرون با اعتماد به نفس در حساس ترین بازی خود مورد استفاده قرار گرفت و دقایقی پس از حضور در دربی موفق شد گل تاریخی خود را به ثمر برساند.

این آغاز راه بازیکنی بود که انتظار می رفت پا جای پای مهدی طارمی و علی علیپور بگذارد و به عنوان یک مهاجم تازه وارد در ترکیب پرسپولیس بدرخشد. عبدی که در دوران حضورش در پرسپولیس گل های حساسی مانند نیمه نهایی لیگ قهرمانان و فینال این رقابت ها را به ثمر رساند اما حالا در مسیری قرار دارد که شاید تصمیمی جدید بتواند بار دیگر او را در مسیر صعود قرار دهد.

مهدی عبدی که در فصل گذشته بهترین گلزن پرسپولیس شد، در این دوره از حضور در ترکیب سرخ پوشان چندان خوش شانس نبوده است. او که بازی این هفته تیمش مقابل مس رفسنجان را به دلیل مصدومیت از دست داد، ممکن است مجبور شود در پنجره زمستانی تصمیم جدیدی برای آینده فوتبالی اش بگیرد.

اما حالا با اضافه شدن فلسفه لوکادیا و یحیی گل محمدی مبنی بر استفاده از یکی از هافبک های تیمش به عنوان شریک برای این مهاجم هلندی، او صرفا به یکی از نیمکت قرمزها تبدیل شده است. با این شرایط و البته احتمال اضافه شدن شیخ دیاباته و حضور حامد پاکدل، بعید نیست مهدی عبدی به دنبال راهی جدید برای کسب فرصت های بیشتر در نقل و انتقالات زمستانی باشد و پا جای پای مهدی طارمی و علی علیپور بگذارد. . البته باید جاه طلبی و تلاش خود را افزایش دهد و در فرصت های باقی مانده با تفکر حرفه ای به دنبال چیزهای بهتر باشد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال