ستاره پرسپولیس چگونه مجوز بازیگری گرفت؟



پس از سپاهان، پرسپولیس نیز به دلیل تخلفات نقل و انتقالاتی جریمه شد و یک امتیاز از این تیم کسر شد، بنابراین مسائل مربوط به قوانین نقل و انتقالات در فوتبال ایران داغ است. تخلف باشگاه پرسپولیس این بود که این باشگاه مالیات قرارداد گیورگی گلسیانی، مدافع گرجستانی خود را که خلاف قوانین نقل و انتقالات بود، گرفت. گلسیانی تا زمان تغییر قرارداد اجازه بازی نداشت اما این بازیکن در دیدار مقابل پیکان به میدان رفت و به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت.

اما گلسیانی چگونه مجوز بازی گرفت و قرارداد این بازیکن چگونه تغییر کرد؟ این بازیکن چند روز مانده به دیدار مقابل پیکان به همراه وکیلش به باشگاه پرسپولیس رفت. مدیران پرسپولیس ابتدا به میزان مالیاتی که این بازیکن باید پرداخت کند، قرارداد گلسیانی را افزایش دادند، سپس در قرارداد ذکر کردند که پرداخت مالیات بر عهده بازیکن است و گلسیانی باید این مبلغ را طبق قراردادش پرداخت کند.

اتفاقی که فقط مشکل را رفع می کند و عملاً تفاوتی با قرارداد قبلی ندارد. در واقع پرسپولیس باز هم مالیات آن بازیکن را می دهد و هیچ فرقی با ماجرا ندارد. صرف نظر از این قوانین عجیب و غریب نقل و انتقالات، کاملاً دست و پا گیر شده و تیم های مختلف را با مشکل مواجه کرده است. حال باید دید که آیا این قوانین در فصل آینده نیز به قوت خود باقی خواهد ماند یا پس از اعتراض شدید تیم های بزرگ لیگ برتری، تغییر یا به کلی لغو خواهد شد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال