ستون سردبیر: نگاه به بازسازی تابستانی لیورپول – حداقل شش بازیکن مورد نیاز است

چیزی که قطعاً روی بودجه تأثیر خواهد گذاشت این است که آیا لیورپول به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا می کند یا خیر. این امر مستلزم پیروزی در رقابت های امسال یا صعود به رتبه چهارم جدول است. هر دو شبیه به لانگ شات های عظیم هستند. بنابراین، ممکن است در یک دوراهی قرار بگیریم که پول مورد نیاز برای بازسازی در دسترس نباشد، زیرا آن را خیلی دیر ترک کرده‌ایم – و این سوال را مطرح می‌کند که چرا پس از قهرمانی در لیگ برتر و قهرمانان، فقط از یک موقعیت قدرتمند ساخته نشدیم. لیگ.

این بدان معناست که مرد فرانسوی، احتمالاً بهترین بازیکن ما در شکست آخر هفته مقابل برایتون، بازی‌های لیگ برتر را از دست خواهد داد، اما مهم‌تر از همه بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید.

اما چیزی که نیست این است که اگر کلوپ بخواهد دوره دومی از عظمت داشته باشد، به تیم جدیدی نیاز دارد.

سه تا جدید، حداقل. نابی کیتا، الکس اوکسلید چمبرلین و جیمز میلنر جدا خواهند شد، در حالی که مطمئناً فابینیو و هندرسون را دیگر نمی توان شروع کننده دانست. این پنج بازیکن خارج از معادله است، در حالی که هاروی الیوت قطعا در سه جلو بهتر است و کرتیس جونز به طور باور نکردنی مستعد آسیب است. آرتور ملو نیز باشگاه را ترک خواهد کرد. جود بلینگهام واضح است که رویا است، اما آیا فوق ستاره انگلیسی واقعا به باشگاهی خواهد پیوست که در لیگ قهرمانان اروپا نباشد؟ بسیار شگفت انگیز خواهد بود. ما به یک مجری مانند دکلان رایس و یک کلون پر انرژی جینی ویجنالدوم نیاز داریم تا پاها، غربالگری و توانایی حفظ مالکیت را فراهم کند. گران خواهد بود، اما زمانی که یک هافبک (تیاگو) را در چهار سال بخرید، این اتفاق می افتد.

حمله کنید

در ابتدای فصل، ما در دفاع میانی کاملا مرتب به نظر می رسیدیم، اما اکنون چندان مطمئن نیستم. Konate تنها بازیکنی است که یک گزینه واقعی کوتاه مدت و بلند مدت به نظر می رسد. فن دایک شاید بهترین بازیکنی باشد که تا به حال داشته ایم، اما فرم او قبل از مصدومیتش تاسف بار بود. او برای فصول بیشتر در باشگاه خواهد بود و آنچه را که قبل از کریسمس ارائه کرده بود بهبود می بخشد، اما به نظر می رسد که سرعت ظالمانه خود را که قبلاً او را از بسیاری از موقعیت های دردسرساز خارج می کرد، از دست داده است. یک مدافع میانی جدید، با توجه به اینکه ماتیپ و گومز هم نتوانسته‌اند دست به کار شوند، یک ضرورت است. یوشکو گواردیول خوب خواهد بود، اگرچه Rb Laipzig مطمئناً پول زیادی می خواهد که ما بهتر می توانیم در خط هافبک خرج کنیم. قرار بود کالوین رمزی یک گزینه پشتیبان برای ترنت الکساندر-آرنولد باشد، اما او در این فصل تنها 124 دقیقه بازی کرده است و بدیهی است که هیئت داوران در مورد این بازیکن 19 ساله حضور ندارند. با توجه به فرم ترنت، یک مدافع راست جدید نیز مورد نیاز است، که پتانسیل حرکت اسکوسر را به سمت یک نقش کنترل کننده و پاس در خط میانی باز می کند – با توجه به این واقعیت که فابینیو و هندرسون دیگر برای این کار کوتاهی نمی کنند. آلیسون در بین چوب‌ها عالی است، اما اگر از Caoimhín Kelleher سود ببریم، احتمالاً باهوش است زیرا او برای نقش شماره 2 خیلی خوب است، به یک نگهبان جدید نیز نیاز خواهیم داشت. اندی رابرتسون نیز بازیکن سابق نیست، بنابراین یک دفاع چپ در برخی مراحل نیز ممکن است مفید باشد، اگرچه در حال حاضر نگرانی‌های مبرم‌تری وجود دارد.

هافبک

بذار ببینیم چه اتفاقی میافتد.



https://www.empireofthekop.com/2023/01/31/editors-column-eyeing-liverpools-summer-revamp-six-players-needed-minimum/ منبع:

– پل جویس (@_pauljoyce) 31 ژانویه 2023

شاید فابینیو بتواند به آنجا برگردد، زیرا او قطعاً پاهای مورد نیاز یک هافبک در تیم یورگن کلوپ را از دست داده است، اما اینها فرضی هستند.

برای من، تابستانی که شامل یک دروازه بان پشتیبان، یک دفاع راست، یک مدافع میانی و سه هافبک نبود، ما را در کمین می گذاشت.

بنابراین این موقعیت‌های بالقوه‌ای است که ما در آن کار می‌کنیم، که با این واقعیت که جولیان وارد، مدیر ورزشی فعلی، کنار می‌رود، پیچیده‌تر می‌شود.

این به اخطارهای زیادی بستگی دارد. اولاً، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی لیورپول متعلق به چه کسی است، اگرچه کمتر و کمتر به نظر می رسد که FSG تا آن زمان کاملاً از دروازه خارج شود. یا هیچ اتفاقی نیفتاده است، یا سهام اقلیت فروخته خواهد شد، که پیش بینی اینکه چگونه بر سرمایه نقل و انتقالات کلوپ تأثیر می گذارد دشوار است.

برای سردرد کافی است. اما آنچه معقول تر است این است که آنچه در زمین مورد نیاز است را تجزیه و تحلیل کنیم و امیدوار باشیم که صاحبان قدرت این کار را انجام دهند. بنابراین، ما به چه چیزی نیاز داریم؟

دفاع

از آنجایی که ویرجیل ون دایک نیز غایب است، در بهترین حالت احتمال حضور جوئل ماتیپ و جو گومز، و در بدترین حالت، نت فیلیپس یا ریس ویلیامز را بررسی می کنیم.

ابراهیما کوناته به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ تا سه هفته از میادین دور خواهد بود. مدافع میانی لیورپول بازی های مقابل ولورهمپتون واندررز، اورتون، نیوکاسل یونایتد و احتمالا رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد.

چلسی در تابستان خریداری شد و مالک جدید تاد بوهلی بیش از 600 میلیون پوند هزینه کرده است. آنها در حال حاضر یک مکان پایین‌تر از ما در جدول قرار دارند، اما این‌ها تیم‌هایی هستند که ما باید با آنها رقابت کنیم.

این منطقه ای است که ما قطعاً بهترین وضعیت را داریم، اگرچه باید گفت که تعدادی از گزینه های فعلی مستعد آسیب هستند. مو صلاح از نظر در دسترس بودن یک ماشین است، اما هیچ کس دیگری دقایق بالقوه ای را که او و سادیو مانه به طور مداوم در بهترین حالت خود ارائه کردند، ارائه نمی دهد. دیوگو جوتا عالی است اما ناقص است. لوئیس دیاز پس از یک مصدومیت وحشتناک بازمی گردد، در حالی که داروین نونز به طور مرتب مشکلات آزاردهنده ای را برمی گزیند. قرارداد روبرتو فیرمینو تمام شده است و اگرچه به نظر می رسد که او در حال ماندن است، اما خودش بسیار مستعد مصدومیت است. کودی گاکپو، ما هنوز اطلاعات کافی در مورد آن نداریم. وقتی همه آماده باشند، حمله ما در فاصله یک مایلی بهترین منطقه ما به نظر می رسد و بنابراین استفاده از منابع مالی در خط حمله به ویژه خط هافبک و به طور فزاینده دفاع اشتباه است.

آخرین روز پنجره نقل و انتقالات است، اما توییت پل جویس که همه منتظر آن بودند در مورد مصدومیت ایبو کوناته و نه یک هافبک جدید براق…