سجادی: چه کسی باید برای جام ملت ها برنامه ریزی کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دقایقی پس از ورود کاروان تیم ملی به تهران، حمید سجادی تایید کرد در میان سوالات فراوان پیرامون آینده نیمکت تیم ملی از کادر فعلی برای حضور در جام ملت ها حمایت می شود. .


سرویس خبر شماره: 1856627
9 دسامبر 1401 ساعت 23:53 |
22.5 هزار امتیاز خبر|

19نقطه نظر

وزیر ورزش با این سخنان نشان داد که کارلوس کی روش باید دوباره در آینده به عنوان سرمربی تیم ملی به ویژه جام ملت ها مورد توجه قرار گیرد: حالا این یکی از وظایف ماست که انشالله بدون دخالت در کار حمایت کنیم. کار تخصصی فدراسیون اما همه حمایت و نظارتی که می توانیم. خوش آمدید. امیدواریم هر چه زودتر تثبیت شود و در 4-5 روز آینده یا هفته آینده زمان را تلف نکنیم و او (کیروش) بتواند جام ملت های بعدی را پیش بینی کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی قسمت مهم صحبت های حمید سجادی درباره آینده نیمکت تیم ملی بود: انشاالله برنامه ریزی می کنیم و انشاالله شروع خوبی برای جام ملت ها داشته باشیم. این دیدار تمام شد و حالا باید به فکر حمایت از کادر فنی و آقای کی روش و بازیکنان و روحیه آنها باشیم. به بچه ها هم گفتم ای کاش بعد از بازی با ولز دو ساعت در ایران بودید و فضای ایران را می دیدید. برای شما خوب است و بعد از تبلیغات این حالت را تکرار کنید.

وزیر ورزش در ابتدا با اشاره به حضورش در بین بازیکنان در مسابقات جام جهانی قطر گفت: هیچ وقت از حضور در کنار تیم ملی خسته نمی شویم. خدا را شکر موفقیت حضور در جام جهانی نیز ارزشمند بود. بازی ها رو دیدی؟ بچه ها در بازی آخر خیلی تلاش کردند و همین الان از پرواز تعریف می کردند و می خواستند صعود کنند. آنها از دریافت این گل بسیار افسرده و ناراحت بودند. به هر حال این یک بازی فوتبال است و زمانی که ما در دوحه قطر بودیم، قطر خودش از نتایج ناراحت بود من فوتبالیست نیستم و فوتبال قابل پیش بینی نیست. بازیکنان واقعا حرفه ای، مهربان و احساساتی هستند. آنها به من گفتند که چه آرزوها و نیازهایی برای برنده شدن داشتند و چگونه درخواست کردند. برایم توضیح دادند.
سجادی با اشاره به شرایط تیم ملی در مسابقات برگزار شده در این رقابت ها گفت: ورزش باید کار حرفه ای خود را انجام دهد. بیایید کار حرفه ای خود را در همه رشته ها انجام دهیم. بعد از بازی با انگلیس، بچه ها خیلی سریع فهمیدند که تیمی که در بازی با ولز 6 گل زده بود، تحت هدایت آقای کی روش چگونه آماده می شود. بازی خوب و پیروزی مقابل ولز بسیار ارزشمند بود. این دیدار نشان داد که فوتبال ما وضعیت خوبی دارد و بازیکنان ما بسیار خوب، با احساس، با تجربه و حرفه ای هستند. من به عنوان خادم ورزش و جوانان در این سه مسابقه در خدمت آنها بودم و فضایی که در جام جهانی قطر دیدم و تحولی که در فوتبال جهانی شاهد آن هستیم. من می خواهم این نوع نگاه به فوتبال به خوبی در جهان منعکس شود.

وزیر ورزش با بیان اینکه حضور در جام جهانی برای وی نکات خاصی را برای برنامه ریزی در مورد ساختار فوتبال ایران به همراه دارد، گفت: آنچه را که باید می گرفتم دریافت کردم و تاکنون تجربه کسب کردم و اکنون در این مسابقات دیدم که چه اتفاق افتاده است و تغییری در فوتبال جهان ایجاد شده است، من تا جایی که بتوانم دریافت کرده ام و وظایف و مسئولیت هایم را نوشته ام و باید برویم و برنامه ریزی کنیم و آنچه در فوتبال دنیا اتفاق می افتد را اجرا کنیم. آنچه در فوتبال می بینیم متاسفانه بخشی از آن حواشی است و بخشی دیگر مسائلی است که می تواند مانع پیشرفت فوتبال شود.

وزیر ورزش و جوانان از حمایت این گروه از پروژه کارلوس کی روش برای حضور در جام ملت ها خبر داد.

سجادی: چه کسی باید برای جام ملت ها برنامه ریزی کند