سخنان تند حجت کریمی درباره مدیریت استقلال


سرویس خبر شماره: 2048614
25 ژوئن 1403 در 8:32 ب.ظ.
نمایش 4K |

1نقطه نظر

در زمان من از آنها عذر خواستیم.

حجت کریمی می گوید در دوران مسئولیتش از سمیعی مدیرعامل موقت فعلی استقلال خواسته اند عذرخواهی کند.

سخنان تند حجت کریمی درباره مدیریت استقلال

به گزارش “ورش سه”، حجت کریمی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران از اتفاقات رخ داده در دوران مدیریتش گفت. سخت ترین ضربه باشگاه استقلال ضربه آقای قربان زاده بود. تا الان سکوت کردم تا باشگاه با آرامش کار کند. آنها چندین گل زده بودند و به باشگاه استقلال نفوذ کرده بودند و ما از آنها عذرخواهی کردیم. از جمله مردی که سرپرست (سمیعی) است و نمی خواهم اسمش را ببرم! آقای قربان زاده خیلی پیگیر بود و قرار بود این سمت را آقای قربان زاده به عنوان پاداش کارش که در مورد آقای آجرلو و فتح الله زاده بود، بدهد. آقای آجارلو یکبار او را پشت در نگه داشت و زد!

حجت کریمی ادامه داد: این اتفاقات افتاد و ضربه به باشگاه استقلال خیلی وقت پیش بود و در این دو سال اتفاق افتاد. مشکلاتی وجود داشت. در زمان من بی بی سی و کانال های هوادار از من جلوتر بودند. فردی را که کار می کرد به دلیل اینکه به شبکه های خارجی وابسته بود و می خواست وارد باشگاه شود کتک زدند.

کریمی درباره هلدینگ پرسیک گلف گفت: هلدینگ خلیج فارس باید تصمیماتی بگیرد که آرامش را به هواداران بازگرداند. بزرگترین سرمایه استقلال همین هواداران هستند. بهتر است در مورد سوال مدیریتی استقلال اظهار نظر نکنیم. افرادی که واقعا ارزشش را دارند باید در این موقعیت باشند. می توانید ببینید چه کسانی بزرگترین باشگاه فرهنگی و ورزشی کشور را اداره می کنند.

مجله اخبار فوتبال داخلی