سخنان تند مهاجری: به مردم این شهرک پول بدهید!

* دو ساعت مانده به بازی از محرومیت این بازیکن خبر دادند
بحث بعدی به باشگاه برمی گردد. لیگ کی تعطیل میشه؟ امروز ظهر به ما گفتند که آقای حسین شنانی چهار کارته است. ما یک بازی تدارکاتی انجام دادیم و کار کردیم و آرنج خود را مشخص کردیم و کار کردیم، اما به جای شنا، بازیکنی وارد می شود که آماده نیست و ذهنیت شروع بازی را ندارد. در ثانیه 30 هنوز شروع نکرده ایم، یک امتیاز عقب هستیم و پنالتی می دهیم. علیرغم احترامی که برای فولاد قائلم، فولاد امروز ما را نبرد. ما به خاطر اشتباهات کودکانه بازیکنان خودمان شکست خوردیم. 30 دقیقه پنالتی در این فشار تیم برمی گردد و در نیمه اول دو سه موقعیت خوب ایجاد می کند و با بچه ها در رختکن صحبت می کنیم. گل دوم اشتباه بچه گانه تری بود، گل سوم همینطور، گل چهارم هم همینطور. آنها ما را به هر شکلی کتک زدند و در گوشه رینگ قرار دادند. چه قدرتی با کادر فنی داریم؟ چقدر می توانیم تیم را پیش ببریم؟ چه کسی باید این مشکلات را حل کند تا ما برگردیم؟ باید حرکتی بکنید تا از نظر روانی بتوانید بگویید فلان کار انجام شده است. دو ساعت قبل از بازی می گویند بازیکن محروم است. اینها مشکلات خودمان است و ربطی به دیگران ندارد. چطور دو ماهه نمیتونیم اطلاعات بگیریم؟ یک بازی دوستانه انجام می دهیم و به بازیکنان شرح وظایف می دهیم و دو ساعت قبل از بازی می گویند بازیکن چهار کارت دارد. ذهن بازیکن تعویضی در بازی نیست و 30 ثانیه پنالتی می دهیم. من ترک کرده ام

* همه چیز را از ما گرفتند
اشتباهات فردی ما را آزار می دهد. اگر از جنبه فنی شکست بخوریم، جرات دارم بگویم اشتباه می کنم، اما بازیکنان محدودی داریم. در تعطیلات لیگ، دفاع وسط داخلی خود را پس نگرفتیم. ما به بازیکنان خارجی پیشنهاد دادیم اما وقتی باشگاه می گوید نمی توانم بازیکن خارجی جذب کنم، این اتفاق می افتد. با دو تا مدافع میانی باید وارد بازی های سنگین بشی و هر لحظه دعا کنی که مصدوم یا اخراج نشن و مشکلی پیش نیاد و از طرفی باید با این موضوع جمع و جور کنی که اگه یه جوری بسازن. اشتباه، باید بگوییم آفرین، چون کسی نداریم. میشم نقی زاده را مجبور به دفاع وسط کردیم. گفتم این تیم به پنجره نقل و انتقالاتی نیاز دارد. روی گل دوم داور پنالتی گرفت و اخطار داد و تحت فشار تیم حریف نظرش عوض شد و گفت اشتباه کرده است. میدان جای بدی نیست. ما تاوان این اشتباه را خواهیم داد. ما مشکل داریم و بازیکن اخراج می شود و ده بازیکن داریم. به گوشه رینگ رفتم و همه چیز از ما گرفته شد. آنها تمرکز، حس پیروزی و همه چیز را از ما گرفتند.

* چه کسانی به این تیم کمک می کنند؟
در مصاحبه دیروز هم گفتم چرا شبهه ایجاد می کنیم؟ اگر آقای بنی تمیم پنج میلیارد از پانزده میلیارد ما را می داد و ما 35 درصد را به بازیکنان تزریق می کردیم، امروز حق داشتید از من انتقاد کنید و من همه حرف های شما را قبول می کردم. کودکان تمرکزی برای بازی کردن ندارند. اگر خودم نمی دانستم این مسئولیت را نمی پذیرفتم. من خودم را می شناسم، اما به کمک نیاز دارم. این تیم باید از نظر روحی قوی باشد. چه کسی باید کمک کند؟ اگر پول و امکانات برسد من می روم.

* چگونه به تنهایی تمرکز را به تیم تزریق کنیم؟
امروز چهار گل خوردیم اما همه گل ها به خاطر اشتباهات فردی بود. در 30 ثانیه پنالتی دادیم، دیدید چطور گل دوم را زدیم. بین گل اول و دوم چهار موقعیت گلزنی ایجاد کردیم. بستگی به تمرکز بازیکن دارد. بازیکن سوت می زند و پنالتی می دهد و 2-0 اخراج می کند. توپ برای ماست و به حریف می دهیم و گل سوم می شود. این تمرکز بازیکن است. اگر بازیکنی برای رقابت تمرین می کند باید تمرکز داشته باشد. چگونه باید توجه را به بازیکن منتقل کنیم؟ آیا باید این کار را به تنهایی انجام دهم؟ یک بخش مالی، یک بخش نقل و انتقال، یک بخش تدارکات، یک بخش فنی و… من از مسئولیتم فرار نمی کنم و آمده ام اینجا پاسخگو باشم، اما ببینید در چه فضایی ما را هدایت می کنند. من می گویم حداقل را به ما بدهید تا بتوانم دستم را بلند کنم. وقتی بازیکن تمرکز نداشته باشد این بلا سر ما می آید. به بازیکن گفتیم که در ده دقیقه اول نمی خواهیم بازی کنیم اما در ثانیه 30 پنالتی بود. صحنه ای که توپ به بازیکن برخورد کرد و پنالتی به ما اعلام نشد. در این صحنه بازیکن ما اخراج شد. هیچ جایی وجود ندارد که معما به نفع ما چرخیده باشد. هیچ وقت به نفع ما نمی شود، توپ ما گل نمی خورد، توپ آنها گل می خورد، بحث مالی، سختی کار الافراز و …. همه باعث از دست دادن تمرکز می شوند و شما چهار خطای فردی مرتکب می شوید و چهار گل به ثمر می رسانید.

رضا مهاجری پس از باخت مقابل فولاد از مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان انتقاد کرد.

سخنان تند مهاجری: به مردم این شهرک پول بدهید!

* اگر می خواستم فرار کنم هفته ششم می رفتم
هر کسی مسئولیتی دارد. گفتیم بعد از هر بازی سه کارت و چهار کارت اعلام کنیم. یکی از انتقاداتی که به باشگاه داشتم این بود که هر کاری می‌خواهی بکن، تا نیم فصل صبر کن. آنها از داخل باشگاه و از بیرون باشگاه مرزبندی می کنند. نمی توانم نام ببرم. تو بهتر از من میدونی بحث هایی وجود دارد و من مشکلات را می گویم. من نمی خواهم فرار کنم. اگر می خواستم فرار کنم در هفته ششم که پیشنهادهای خوبی داشتم می رفتم. حتی ممکن است به تعطیلات بروم، اما در جایی کار می کنم که تعهد داشته باشم. متأسفانه آنها به هر شکلی به ما حمله می کنند و نمی توانم نام ببرم. یک ساعت مانده به بازی به من می گویند بازیکن چهار کارته است و ما مشکل مالی داریم… 30 بازیکن با هم زندگی می کنند و همه راضی نیستند. بحث از مسائل مالی شروع می شود و به مسائل دیگر کشیده می شود، به روی بازیکنان باز می شود و اتفاقاتی در حال رخ دادن است که به ما آسیب می زند.


سرویس خبر شماره: 1860200
28 دسامبر 1401 @ 21:40
356

0نقطه نظر

ما هزار تا مشکل داریم و هایکان ولش کن سهم منه

* گفتم اگر مشکلات را حل نکنی می روم
قبلا در باشگاه صحبت کرده بودیم. روزی که قرار بود تمرینات را شروع کنیم، فکر می کردیم که بمانیم یا برویم. گفتم اگر دو کار انجام شود می مانم و مسئولیتم را انجام می دهم. اول این که پرداخت ها را اصلاح کنیم و دوم اینکه باید بازیکنان اضافه کنیم. اوکی گفتند و قول دادند. هیچ کدام از آنها انجام نشد و همین داستان ادامه دارد. دوست دارم تیمی ما را به چالش بکشد و ما را شکست دهد اما امروز از نظر فنی و فشار تاکتیکی تیم حریف چه گلی خوردیم؟ باید بنشینیم و با باشگاه صحبت کنیم. اگر چنین است، بیایید ببینیم چه باید بکنیم، اگر نه، چرا باید بیشتر بمانیم؟ بحثی که الان داشتیم نیست و از روزی که تمرینات را شروع کردیم بحث کردیم که دو کار برای خروج از این وضعیت باید انجام شود و مدیران هم گفتند بله. گفتم اگه نشد الان میرم هر کی رو میخوای بیار ولی گفتم بمون کمک بگیریم که نگرفتیم و پول هم تزریق میکنیم یکی از سکه هامون بلوکه شده در شهرداری و پول دیگر آن طرف بلوک است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* ما باید حداقل شرایط را رعایت کنیم
اگر به ما فشار بیاوری که برویم، اشکالی ندارد، ما می رویم. بیایید صحبت کنیم و کسی را که دوستش دارید بیاورید سر کار. گردن ما از یک مو نازکتر است. این وضعیت اعتبار ما را نیز زیر سوال می برد. این روزها را در زندگی ورزشی ام تجربه نکرده ام. تیم من هرگز در این موقعیت نبوده است. من در این موقعیت تیم را تحویل گرفتم و آن را نجات دادم. ماشین سازی مسجد سلیمان و نفت. تیم من هرگز در جدول رده بندی پانزدهم یا شانزدهم نبوده است، من می گویم ایرادات. همه باید سر کار بیایند. وقتی همه نمی آیند و برای استان فرقی نمی کند که تیم آنجا باشد یا نباشد و مدیرکل ما به این راحتی ما را شکست دهد… می گویند پول می دهند و ندارند. وقتی به بازیکنی قول می‌دهی و عملی نمی‌شود، حواس بازیکن پرت می‌شود و اشتباه می‌کند و من را شرمنده می‌کند، این را می‌شنوم. ما در حال باخت هستیم، اما دلایل باخت مشخص است. شاید بعضی ها سعی می کنند مشکلات را حل کنند، اما بعضی ها سعی می کنند آنها را حل نکنند. نمی دانم چرا. این تیم با کمترین بودجه بسته شده است اما ای کاش می توانستیم به حداقل ها برسیم. اگر 3 میلیارد هم بدهند 5 درصد بچه های ما می شود. ما همان مبلغ را پرداخت نمی کنیم. انگیزه بازیکن برای بازی چیست؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نفت مسجد سلیمان امروز در هفته دوازدهم لیگ برتر میزبان فولاد بود و در یک بازی جنجالی با نتیجه 4 بر یک شکست خورد. پس از این بازی رضا مهاجری در نشست خبری حاضر شد و دلیل این باخت را اشتباهات فردی و عدم تمرکز بازیکنان عنوان کرد و از بنی تمیم و همچنین مسئولان باشگاه نفت گلایه کرد.

* آقای بنی تمیم; به مردم این شهر پول بدهید!
قبل از تبریک به باشگاه فولادبرد، تعهد مدیرکل تربیت بدنی به این تیم را تبریک می گویم. من بارها گفته ام مسیری که در آن قرار داریم، مسیر درستی نیست. این روزها قابل پیش بینی بود. روز اولی که تیم را تعطیل کردیم، همه مشکلات این تیم را می دانستیم. فقط به ما قول دادند که مشکل مالی نداشته باشیم اما حدود دو هفته پیش به 30 درصد بازیکن رسیدیم. گفتیم قبل از بازی 5-10 درصد دیگر پول را می دهیم. ذهن بازیکن درگیر است و بارها گفته ام که مشکلات مالی باعث می شود بازیکنان دیگر به تیم نفوذ کنند. آقای بنی تمیم اگر نمی توانید پرداخت کنید چرا مسئولیت می پذیرید؟ اگه داری چرا پول نمیدی؟ چقدر حرف بزنیم و پیگیر باشیم و بیاییم تو اتاقت و جواب ندهی و رد کنی؟ این پول متعلق به ساکنان این شهر و بازیکنان است. بحث اصلی ما این است که هیچکس به نحوه خرج این تیم توجهی نمی کند. چرا تصمیم می گیرند پولی که به این تیم بدهکار است را نپردازند و گروگان بگیرند و به آنها ندهند؟ الان راحت هستی؟