سخنان تند و طوفانی بیرانوند در ورزش سوم


سرویس خبر شماره: 2052571
13 جولای 1403 ساعت 9:30 ب.ظ.
22000 امتیاز خبر|

54نقطه نظر

اختصاصی: اولین مصاحبه بعد از اخراج

علیرضا بیرانوند درباره جدایی از پرسپولیس اظهارات جنجالی کرد.

سخنان تند و طوفانی بیرانوند در ورزش سوم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علیرضا بیرانوند پس از قهرمانی در این فصل با پرسپولیس، به دلیل تمدید جدید قراردادش و به دلیل دریافت نکردن همه مطالباتش، به صورت یک طرفه قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد تا در ابتدا جنجال بزرگی به پا کند. تابستان

این دروازه بان ملی پوش با انتشار ویدئویی که خبرنگار مجله اخبار فوتبال تهیه کرده و در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و به طور مستقیم با هواداران درباره اتفاقات رخ داده صحبت می کند به سکوت خود پایان داد.

* فسخ قرارداد من کاملا قانونی است
سلام به همه عزیزانم امیدوارم حالتون خوب باشه می خواستم چند دقیقه در مورد اتفاقاتی که در این دو هفته برایم افتاده صحبت کنم و گفتم خیلی بهتر است مستقیم با شما صحبت کنم. با خودم گفتم اگر ساکت تر باشم برای دنیای فوتبال و ورزش خوب نیست. در رابطه با قراردادم با پرسپولیس در این فصل اتفاقی برای من افتاد، به شما و همه مردم و هواداران باشگاه بزرگ پرسپولیس می گویم که فسخ قرارداد من کاملا قانونی است و فسخ قراردادم اشکالی ندارد.. چیزی که من را آزار می دهد فضای مجازی مجریان و خبرنگاران محترم و قلم در دست رسانه های عزیز است که برای داشتن دید و مخاطب زیاد و جذب برای خود این کار را می کنند و من این اجازه را نمی دهم.

1853382

آنها صف کشیدند تا من را در مقابل هواداران قرار دهند
من کاری به رنگ لباس تیمم ندارم و ده دوازده سال است که برای تیم ملی بازی می کنم و فکر می کنم این بی احترامی به من است که برای تیم ملی زحمت کشیده ام. واکنش بیش از حد به چیزهایی که نمی دانید، به آنچه مدیران سایت ها و پست های مجازی می گویند، خوب نیست. به نظر من درست نیست که بخواهند بی احترامی کنند.

به روستایی بودنم افتخار می کنم
برای من اتفاقاتی افتاده که مردم می گویند بیرانوند روستایی و عشایری است، من به روستایی بودنم افتخار می کنم، به عشایری افتخار می کنم، افتخار می کنم که در میان عشایر به اینجا آمده ام و بالاتر از همه افتخار می کنم. که از عشایر آمده ام و برای این مقام هیچ هزینه ای ندارم، ندارم، همه می دانند که تنها با کمک مردم عزیزم و بالا سیری که مرا بسیار دوست دارد به این مقام رسیدم و نرسیدم. هزار تومن خرج رسانه و ادارات و فضای مجازی کن که بخواهند من را بالا ببرند. در بالا و از خودم به خاطر همه این اتفاقات تشکر می کنم، افتخار می کنم که این اتفاق برای من افتاد.

*چرا بعد از پایان فسخ تماسی دریافت نکردند؟
در مورد اخراجی که از باشگاه پرسپولیس کردم، اخراج کاملا قانونی است و مثلاً بگوییم آقای بیرانوند شرایطی را که از باشگاه پرسپولیس دریافت کرده بود، به طور کامل انجام داده است. چرا بعد از فسخ قرارداد من هیچ یک از اعضای هیئت مدیره با من تماس نگرفتند؟ آقای بیرانوند همه درخواست ها را دریافت کردید، چه شد که انصراف دادید؟

*تصمیمی که گرفتم درست بود
وقتی هیچ تماس یا پیامکی دریافت نمی کنم به این معنی است که انتخاب درستی کردم و تصمیمی گرفتم که به نظرم تصمیم بسیار منصفانه ای است. خیلی از شما می گویید علی بیرانوند کلاهبردار است و او را به خاطر 300 میلیون تومان اخراج کردند، نزدیک به 2 میلیارد تومان از بدهی هایش باقی مانده است که باید توسط باشگاه بزرگ پرسپولیس پرداخت می شد.. اتفاقاتی افتاد که در چند روز آینده همه خواهید شنید که چرا پولم را به من ندادند و دنبال چه چیزی بودند که مرا اذیت کنند. می‌خواهم به شما بگویم می‌دانستم که می‌خواستند من را جلوی هواداران پرتاب کنند.

1985461

* وقتی می خواهیم حق خود را استیفا کنیم، نباید به حرف های بد گوش کنیم
در این هفت هشت سال پرسپولیسی ها نه تنها من زحمت کشیده اند و باید به آنها احترام بگذاریم، حقشان را می خواهند، حالا هواداران واکنش نشان می دهند. پرسپولیسی ها در این هفت هشت سال زحمت کشیده اند و قهرمانی های زیادی را به دست آورده اند و وقتی می خواهند حقشان را بگیرند نباید با واکنش یک فضای مجازی یا یک صفحه و ادمین رسانه تحت فشار قرار بگیرند. و هر حرف بدی که می خواهی به خانواده و ناموسش بزنی به نظر من خوب نیست.

* پرسپولیس روی بیرانوند حساب نمی کند
باشگاه بزرگ پرسپولیس به من و امثال من متکی نیست و بیرانوند برود جایگزین است و این اتفاقات برای باشگاه بزرگ پرسپولیس افتاد. اگر اتفاقی برای بیرانوند افتاد و او اخراج شد، حق خودم را خواستم و وقتی می بینید در این چند روز بازیکنانی هستند که تیمشان در حال سقوط است و الان در صفحه اول روزنامه های ورزشی و صفحات روزنامه های ورزشی قرار دارند. رسانه و فضای مجازی چهل تومان، سی تومان، پول رضایت او بود و او را از اینور بیرون کردند و به او افتخارات و چهره های فراوانی دادند..

*می دانم برخی از پیشکسوتان کجا را خط می کشند
یک چیز اذیتم می کند، چند نفر از پیشکسوتان ستاره فوتبال ما هستند، اولاً من همه پیشکسوتان را دوست دارم و آنها را دنبال می کنم و چیزهای زیادی از آنها یاد می کنم، اما می دانم این همه پیشکسوت که از من صحبت می کنند کجا هستند. آنها خط و نشان می کشند و من می دانم اگر این پیشکسوتان برگردند و به اتفاقات باشگاه پرسپولیس فکر کنند، چگونه درباره بیرانوند صحبت می کنند.

مجله اخبار فوتبال داخلی