سخنان تند گرشاسبی در تریبون فوتبال خوزستان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عبدالکاظم طالقانی که مدتی پیش از سوی اداره کل تربیت بدنی استان خوزستان برکنار شده بود، امروز با برگزاری انتخابات و کسب اکثریت آرا به وظایف خود ادامه داد.

وی با اشاره به غیبت بنی تمیم گفت: دکتر بنی تمیم نخبه، قهرمان و کارشناس ورزشی که سال ها در کنار من بوده استاندار ورزش استان شده است و مطمئن باشید همه به آن خواهیم پیوست. دست کنیم و این وحدت و این همدلی را که مدیون نونهالان و نوجوانان استان هستیم ایجاد کنیم. خدا حاضر است و ناظر بر اعمال ماست و نمی توانیم کوتاه بفروشیم و بگوییم چون پول نیست، بنابراین کار نمی کنیم، نمی توانیم بگوییم چون زمین نیست، پس باید بنشینیم. ما مسئولیم.

مجمع انتخابات شورای فوتبال خوزستان در شرایطی برگزار شد که بنی تمیم، رئیس اداره کل تربیت بدنی خوزستان که در برکناری طالقانی از مدیریت شورای فوتبال نقش آفرینی کرد، در جلسه شورای فوتبال حاضر نشد. مجمع، بنابراین این سوال حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد را نیز به واکنش واداشت.

گرشاسبی در حاشیه این مراسم گفت: وظیفه ماست که دست به دست هم دهیم و به بهبود وضعیت فوتبال کمک کنیم. من به نوبه خود به آقای طالقانی بابت اعتمادی که دوباره به ایشان شده است تبریک می گویم و این مسئولیت سنگینی را که در این برهه بر عهده شما گذاشته شده تسلیت می گویم.

صحبت های حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه جلسه انتخابات هیئت فوتبال خوزستان سر و صدا به پا کرد.

سخنان تند گرشاسبی در تریبون فوتبال خوزستان

وی ادامه داد: ما مدیون جامعه فوتبال و مردم هستیم. دوستان عزیزی که سکانداران فوتبال استان خوزستان هستند که فوتبال را به استان های دیگر صادر می کنند! یک دست صدا ندارد آقای طلاقتی به تنهایی نمی تواند این چرخ سنگین فوتبال را به حرکت درآورد. اگر همدلی، اتحاد و کمک نباشد، این اتفاق نمی افتد.

وی افزود: به نظر من باید به مسئولان کمک کرد و به دام انداخت. هرکسی که متولی آن است و در حال حاضر در استان صنعتی حضور دارد کمک کند. انتظار خاص من این است که استاندار اتاق فکر ورزش افتتاح کند و امکاناتی برای جوانان و مردم فراهم کند. خوزستان باید بدرخشد و همیشه هم بوده است. تعداد زیادی از تیم های ملی را خوزستانی ها تشکیل می دادند اما الان عقب هستیم. باید حرکت کنیم. من خودم بر عهده خودم گذاشته ام که چرخ را هر کجا که می توانم حرکت دهم، خیانت نکنم و نمانم. خرج کردن کوپن من برای ماندن خیانت است. دعایی هست که به خواست خدا کمک می کند. «خدایا مشکلات را بر ما آسان کن».



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1846486
12 مه 1401 ساعت 13:22 |
1K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

کلاس ها را بی جهت تعطیل می کنید

گرشاسبی سپس گفت: آقای قنبرزاده و آقای طالقانی! یک حق است. آیا مدیری که صاحب یک کارخانه یا تجارت است حق قطع رشته دارد؟ او این کار را سرسری انجام می دهد. آیا می تواند به دست جوانان استانی که 80 درصد منابع کشور را در اختیار دارند برسد؟ آیا جایز است بگوییم چنین میدانی تعطیل است و چنین میدانی نیست و این میدان است؟ من گرشاسبی اگر بمانم خیانت کرده ام. از امروز بگو روسای محترم هیئت های فوتبال استان ها، باشگاه ها و نمایندگان، همه باید حرکت کنیم. چه کسانی از این تفاوت ها و کاستی ها سود می برند؟ زمانی که ما آنجا بودیم چند استادیوم ساخته شد؟ همه چیز مانند یک جواهر می درخشد. آقای طالقانی شاهد بود که بیش از 50 زمین فوتبال ساخته ایم. آقای عامری گلستان را به شورای فوتبال استان آوردیم و در همه شهرها و بسیاری از روستاها زمین فوتبال ساخته شد. اکنون تمام فشار روی فولاد است. نه امکاناتی وجود دارد و نه پولی، اما این دلیل نمی شود.

مدیرعامل فولاد گفت: در حال حاضر در باشگاه فولاد هستم. زمانی که بزرگ فوتبال آقای دهکردی مدیرعامل بود، باشگاه فولاد 8 بازیکن در تیم های ملی داشت. الان کجا هستیم آقای طالقانی به تنهایی می تواند این کار را بکند؟ آیا وظیفه او تربیت تیم ملی است؟