سخنان پایانی رئیس کمیته داوران در مورد VAR


سرویس خبر شماره: 1860044
28 دسامبر 1401 ساعت 09:12
1.6 هزار |

0نقطه نظر

رئیس کمیته داوران در پاسخ به این سوال که زمان دقیق شروع کمک داور ویدئویی چقدر است؟ وی اینگونه توضیح داد: این چهار یا پنج قسمت VAR حساس است و باید همه اینها را به فیفا گزارش کنیم و بدون فیفا نمی توانیم جلو برویم و آموزش داوران زمان بر است. من واقعا نمی دانم، اما ممکن است پایان فصل یا شروع فصل بعد باشد. درست است که VAR ساده به نظر می رسد و نیاز به مواد دارد، اما مراحل اداری با فیفا زمان بر است، بنابراین امیدوارم به سرعت در این موضوعات با فیفا پیشرفت کنیم، این حلقه مفقوده فوتبال ما است، امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد. .



مجله اخبار فوتبال داخلی

اتحادیه فوتبال در تلاش است تا هر چه سریعتر سیستم داوری ویدیویی را در ورزشگاه های ایران پیاده کند تا به کاهش خطاهای داوری در مسابقات لیگ برتر کمک کند.

سخنان پایانی رئیس کمیته داوران در مورد VAR

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران درباره آخرین وضعیت اجرای VAR در ورزشگاه های ایران به سایت فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به وسواس و فشاری که رئیس فدراسیون برای این موضوع دارد. VAR، همه در حال کار هستند. آخرین جلسه این مجموعه VAR دیروز بود. 14 نفر از گروه درگیر در VAR که سه نفر از این بستگان کودکانی بودند که برای VAR شرکت مذکور انتخاب شدند و برای هر موضوع فاصله زمانی تعیین شد. در آنجا می توانم بگویم که انعقاد قرارداد با این شرکت هفت هشت روز کاری طول کشید، زیرا می توانیم پیچ و خم های قرارداد را پیش ببریم. دوستانی هستند که در زمینه های حقوقی، مالی، تجاری، فنی، داوری کار می کنند و امیدوارم این اتفاق بیفتد. این هفته گروه ABS که نماینده آنها در اینجا حضور دارند از سه تا چهار زمین ورزشی خواهند کرد. بعد از مدتی 5 تا 6 ورزشگاه را به تجهیزات مورد نیاز و قرار است از خارج از کشور تجهیز کنیم و 40 روز دیگر بسته به برخورد فیفا با ما، آموزش داوران را آغاز می کنیم. ما به سمت VAR می رویم و امیدوارم با درخواست سازمان لیگ و باشگاه ها بتوانیم به سرعت به مقصد برسیم.