سخنان کاپیتان اسکاتلند: تیمی متفاوت خواهید دید


کد اطلاعات: 2049294
28 ژوئن 1403 در 11:56 ب.ظ.
2

0نقطه نظر

جان مک گین، کاپیتان اسکاتلند، پس از شکست سنگین 5-1 مقابل آلمان در افتتاحیه یورو 2024، به هواداران اسکاتلند قول داده است که در بازی برگشت مقابل سوئیس، تیمی متفاوت را ببینند.

سخنان کاپیتان اسکاتلند: تیمی متفاوت خواهید دید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به نظر می رسد مک گین معتقد است که اسکاتلند دلایل شکست پرگل خود را شناسایی کرده است و اکنون این فرصت را دارد که اشتباهات خود را در روز چهارشنبه مقابل سوئیس جبران کند تا بتواند در مسیر موفقیت در این رقابت ها بازگردد. یورو.

هزاران هوادار اسکاتلندی به آلمان آمده بودند تا از نزدیک شاهد درخشش تیم ملی خود باشند، اما شکست سنگین مقابل آلمان در دقایق ابتدایی کام آنها را تلخ کرد. ژرمن ها با برتری 3-0 و یک نفر بیشتر در نیمه اول به رختکن رفتند و تنها گل به خودی آنتونیو رودیگر در آخرین دقیقه نتوانست از دردسرهای اسکاتلندی ها کم کند.

مک گین در مصاحبه با بی بی سی اسپورت گفت: “نابغه لازم نیست تا بفهمیم کجا اشتباه کردیم. در بازی چهارشنبه شما اسکاتلند متفاوتی را خواهید دید. تیمی که می خواهد ثابت کند، شاید بیشتر به خودمان تا هر کس دیگری.” ناامید کننده ترین بخش، زیرا احساس می کنیم آنها را ناامید کرده ایم، اما باید به یاد داشته باشیم که هنوز زمان داریم.

وی در ادامه افزود: “در اردوی تیم جو آرامی وجود دارد، اما فکر می کنم این آرامش نشانه عزم ماست. هر چه سنم بالاتر می رود، بهتر می توانم از پس این موقعیت ها بر بیایم. با این حال، هیچ وقت آسان نمی شود. من همیشه فراز و نشیب ها را می گویم. فوتبال حتی برنده شدن را شیرین‌تر می‌کند، اما باخت‌های سنگین نیز بسیار کسل‌کننده هستند “اگر مربی فرصت دیگری به من بدهد، باید خودم را به طور کامل نشان دهم.

2044811

اسکاتلند برای تاریخ سازی در یورو 2024 تلاش می کند. هیچ تیم ملی اسکاتلند، چه مرد و چه زن، در 13 بازی قبلی خود در جام جهانی و یورو از مرحله گروهی خارج نشده است.

در حالت ایده آل، اسکاتلند از دو بازی بعدی خود برابر سوئیس و مجارستان به چهار امتیاز نیاز دارد تا بتواند به مرحله حذفی راه یابد. شکست مقابل سوئیس در روز چهارشنبه لزوماً به معنای پایان کار برای مردان استیو کلارک نیست – قهرمان نهایی یورو 2016 پرتغال به سختی توانست با سه امتیاز از مرحله گروهی خارج شود – اما آنها را در موقعیت بسیار خطرناک و احتمالی قرار می دهد. برگشت. بازگشت زودهنگام به خانه وجود دارد، در حالی که پیروزی مقابل مجارستان به تنهایی صعود را تضمین نمی کند. اسکاتلند رایان پورتئوس مدافع میانی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

مجله اخبار فوتبال خارجی