سخنرانی جذاب مورائیس و حسینی به زبان انگلیسی


سرویس خبر شماره: 1862411
11 ژانویه 1401 @ 22:34
9.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

آقا با بازیکن من حرف نزن!

حسینی به عنوان یکی از معدود مربیان ایرانی که به زبان انگلیسی مسلط است و مدرک آیلتس دارد، پس از اعتراض موریس از کنار زمین رو به صالحی کرد و به انگلیسی گفت: آقا با بازیکن من حرف نزنید! سرمربی پیکان سپس خطاب به داور چهارم گفت: به او بگویید با بازیکن من کاری نداشته باشد وگرنه باید جواب بدهم.

صحنه خاص دیدار دو تیم برخورد دست رامین رضاییان به صورت ابراهیم صالحی بود که باعث خونریزی شدید از بینی کاپیتان پیکان شد و او را به زمین زد. خوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان که فکر می کرد صالحی دارد وقت تلف می کند با لحنی تند مهاجم پیکان را خطاب قرار داد و چند جمله به زبان انگلیسی خطاب به او گفت. این مشکل واکنش مجتبی حسینی سرمربی پیکان را برانگیخت.

1786953

سرمربیان سپاهان و پیکان در نیمه اول دیدار دو تیم در هفته چهاردهم گفتگوی جالبی به زبان انگلیسی داشتند.

سخنرانی جذاب مورائیس و حسینی به زبان انگلیسی



مجله اخبار فوتبال داخلی

پاسخ بعدی مورایس از ناحیه فنی خودش باعث شد تا او در کنار زمین برای چند ثانیه با مجتبی حسینی به زبان انگلیسی صحبت کند که در نهایت با وساطت نماینده فدراسیون، داور چهارم و مدیران دو تیم این درگیری به پایان رسید.

1787222

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیکان موفق شد در هفته چهاردهم لیگ برتر به پیروزی ارزشمندی مقابل سپاهان دست یابد و جایگاه خود را در جدول ارتقا دهد. یکی از پشت صحنه های جالب این بازی در نیمه اول بازی رخ داد که سرمربیان دو تیم در کنار زمین گفتگوی جالبی را به زبان انگلیسی انجام دادند.