سخنگوی دولت و معاون اطلاع رسانی: دخالت؟ رد می کنیم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بحث تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در روزهای اخیر بار دیگر به سوژه رسانه ها و شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. در این مدت نظرات متناقض زیادی را شاهد بوده ایم و صحبت از تغییر در شرایطی است که فدراسیون فوتبال هیچ واکنش رسمی نسبت به این موضوع نداشته است. برخی از نقش دولت در این تصمیم صحبت کرده اند اما علی بهادری جهرمی امشب چنین مشکلی را تکذیب کرد.

کاوه اشتردی معاون اطلاع رسانی با انتشار ویدئوی گفتگوی فوق در توئیتر خود نوشت: دولت نظری ندارد و در انتخاب کادرفنی و سرمربی تیم ملی فوتبال دخالتی نخواهد کرد. در جلسه اخیر با جناب آقای دکتر مخبر معاون اول محترم و اعضای دولت بحثی صورت نگرفت و در این راستا فقط حمایت جدی و حداکثری از برنامه های تیم ملی، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش صورت گرفت. برجسته شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سخنگوی دولت در گفتگوی تلفنی با شبکه خبر از عدم بحث بر سر تغییر سرمربی تیم ملی در جلسه اخیر اعضای هیات دولت خبر داد.

بهادری جهرمی در پاسخ به این سوال که اگر فدراسیون فوتبال تصمیم به تغییر سرمربی تیم ملی بگیرد، آیا دولت از این تصمیم حمایت می کند، گفت: قطعا دولت در تصمیمی که فدراسیون فوتبال می خواهد بگیرد دخالت نخواهد کرد. کدام محدوده. اما هر تصمیمی که فدراسیون برای کمک به تیم ملی بگیرد، دولت از این تصمیم حمایت خواهد کرد.

وی با رد شایعات اخیر در مورد دخالت دولت تاکید کرد: این مسائل فنی ربطی به دولت ندارد. فدراسیون در مورد تقویت تیم ملی در آینده هر تصمیمی خواهد گرفت. چالش این است که اگر فدراسیون با مانعی برای عملیاتی کردن کار در آمادگی برای مسابقه و اردوی تدارکاتی یا هر رشته دیگری مواجه شود، مثلاً اگر مشکل مالی وجود داشته باشد، دولت حمایت های لازم را در این زمینه انجام خواهد داد.


سرویس خبر شماره: 1832647
18 جولای 1401 ساعت 00:00
6.6 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

مصاحبه و توییت مهم درباره تیم ملی

سخنگوی دولت درباره شایعه تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال توضیح داد.