سران منچستریونایتد از مصاحبه رانگنیک ناراحت شدند


سرویس خبر شماره: 1821400 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 21:18 |
18,090 امتیاز خبر|

1نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد تابستان گذشته در نقل و انتقالات بسیار فعال بود و توانست بازیکنانی چون کریستیانو رونالدو، گیدون سانچو و رافائل واران را به خدمت بگیرد اما این موضوع مانع از عملکرد خوب شیاطین سرخ در این فصل نشد. ، کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای این تیم دور از دسترس به نظر می رسد.

عملکرد منچستریونایتد در این فصل نشان داد که این تیم همچنان نیاز به تقویت دارد. اریک تانهاچ چند روز پیش به عنوان سرمربی جدید شیاطین سرخ انتخاب شد و به نظر می رسد منچستریونایتد تابستان شلوغی را زیر نظر سرمربی هلندی سپری کند.

منچستریونایتد در اوایل هفته یک بازی بزرگ دیگر را به آرسنال واگذار کرد تا امیدهای این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا زنده بماند. در واقع شرایط جدول به گونه ای است که لندن، آرسنال و تاتنهام بیشترین شانس را برای کسب سهمیه دارند و یونایتد برای رسیدن به این هدف به چیزی شبیه معجزه نیاز دارد.

از سوی دیگر پس از شکست منچستریونایتد مقابل آرسنال، رالف رنگنیک نیز به کاستی های این تیم اشاره کرد. سرمربی آلمانی در اظهاراتی جالب اشاره کرد که با این شرایط منچستریونایتد حتی می تواند در نقل و انتقالات تابستانی 10 بازیکن جدید به خدمت بگیرد. در همین رابطه رسانه های انگلیسی گزارش دادند که سران منچستریونایتد به هیچ وجه قدر صحبت های رنگنیک را ندانستند و مورد استقبال آنها قرار نگرفتند. در واقع آنها معتقدند سرمربی آلمانی در این کار زیاده روی کرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به نظر می رسد مدیران منچستریونایتد از مصاحبه رالف رنگنیک پس از باخت مقابل آرسنال بسیار ناراحت هستند.