سربازان استقلال برای دیدار با سربازان صف کشیده اند!

اولین بازی استقلال در لیگ بیست و دوم اهمیتی دوچندان برای تعدادی از بازیکنان آبی پوشان خواهد داشت.

سجاد شهبازادا پس از 4 فصل حضور در سپاهان در حالی به استقلال سابق خود بازگشت که کاوه رضایی هنوز به مرز آمادگی و هماهنگی 100 درصدی در تمرینات استقلال نرسیده است، اولین چشم انداز ساپینتو برای گلزنی مقابل رقیب همیشگی اصفهانی هاست. سجاد که بعد از آقای گلی در فوتبال ایران، فصل گذشته در لیگ بیستم فروغ بازی نکرد، امیدوار است با حضور در استقلال به فرم دلخواه خود برسد و بتواند خاطرات خوب اولین حضورش در استقلال را برای هواداران یادآوری کند. از تیم قهرمان

یکی دیگر از بازیکنان با قدرت سپاهان مهدی مهدی پور است که فوتبال خود را در رده سنی سپاهان آغاز کرد. مهندس جدید استقلالی ها که فصل گذشته با پاس گل های فراوان خود نقش اول را در قهرمانی آبی های پایتخت داشت، عصر جمعه با در اختیار گرفتن خط هافبک به سود تیمش در ساکت، کار سختی را پیش رو خواهد داشت. ورزشگاه آزادی. ستاره ای که با تمدید طولانی مدت قراردادش با استقلال فضای بیشتری در دل هواداران این تیم پیدا کرده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال استقلال روز جمعه به مصاف سپاهانی می رود که آخرین تمرین جدی قبل از بازی حساس امشب با سپاهان را برگزار کرد.
بازی با سپاهان همیشه برای هواداران استقلال بسیار مهم و جذاب بوده است به خصوص که این دو تیم سال هاست با هم کورس لیگ قهرمانی را تشکیل داده اند. بعد از قهرمانی استقلال در فصل گذشته و سومی سپاهانی ها، هر دو تیم برای حضور در دربی لیگ پرتغال در هفته اول، مربیان جدیدی را روی نیمکت خود خواهند دید. اما جابجایی مداوم بازیکنان بین این دو تیم از دیگر جذابیت های این بازی است. جایی که آبی ها بازیکنانی چون سجاد شهبازاده، مهدی مهدی پور و عارف غلامی با سابقه بازی در تیم سپاهان یا رده سنی آن باشگاه را در لیست خود دارند که پیش از این با آبی پوشان مقابل طلایی پوشان قرار گرفته اند.


سرویس خبر شماره: 1837621
19 مرداد 1401 ساعت 23:11 |
14.3 هزار امتیاز خبر|

20نقطه نظر

یکی دیگر از سربازان سابق در ترکیب آبی ها عارف غلامی است. مدافع محبوب استقلال که در آکادمی باشگاه سپاهان بزرگ شد و سال ها برای آن تیم بازی کرد. عارف که جدایی اش از سپاهان با حاشیه هایی همراه نبود، دوباره به نقش جهان بازگشت و اختلافات متعددی با هواداران اصفهانی داشت اما به نظر می رسد با گذشت زمان رابطه او با هواداران اصفهانی سپاهان به شرایط عادی بازگشته است. مدافع آبی پوشان برای اثبات شایستگی خود به ساپینتو و البته کادر فنی تیم ملی در بازی با سپاهان باید به مصاف وینگرهای سرعتی و تکنیکی تیم مورائیس برود. اتفاقی که بدون شک یکی از جذاب ترین دیدارهای هفته اول در ورزشگاه آزادی خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی