سرجی روبرتو: با آغوش باز منتظر بازگشت مسی هستیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرارداد مسی با پاری سن ژرمن در پایان این فصل به پایان می رسد و با اتفاقاتی که در بازی با رن رخ داد، احتمال ادامه همکاری دو تیم بسیار کم است.

سرجی روبرتو، هافبک بارسلونا می گوید همه در باشگاه از بازگشت لیونل مسی استقبال می کنند.

سرجی روبرتو:

این موضوع شایعات جدایی او از پاری سن ژرمن را در پایان فصل تقویت کرد و روبرتو از بازگشت هم تیمی سابقش پس از پیروزی مقابل رئال مادرید و گل اول تیمش در آن بازی استقبال کرد.
او در گفتگو با Jijantes FC گفت: “ما با آغوش باز از او استقبال خواهیم کرد. چه کسی در این باشگاه آماده بازگشت مسی نیست؟ در پایان نمی خواهیم زیاد در مورد آن صحبت کنیم زیرا او رئیس جمهور … باشگاه، سرمربی یا هرکسی که در این زمینه تصمیم گیری می کند باید خودش تصمیم بگیرد، اما از نظر بازیکن باید بگویم که اکنون همه منتظر بازگشت او هستیم.
روبرتو درباره اتفاقاتی که در پاریس برای این بازیکن افتاد نیز گفت: او فصل خوبی را پشت سر گذاشت، گل های زیادی به ثمر رساند و پاس گل های زیادی به ثمر رساند. اما فقط به خاطر حذف از لیگ قهرمانان با او مشکل دارند؟ برای بازیکنی در این سطح خیلی بد است. “اگر او به بارسا بیاید، ما با او خیلی خوب رفتار خواهیم کرد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی ستاره آرژانتینی پس از سوت پایان بازی برای عذرخواهی از هواداران و همچنین سایر بازیکنان تیمش در زمین نماند و در حالی که عصبانی و ناراحت به نظر می رسید بلافاصله به رختکن هدایت شد.

1834124


سرویس خبر شماره: 1896745
29 مارس 1401 ساعت 11:58
1.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

پاری سن ژرمن در بازی دیروز مقابل رن با نتیجه 0-2 شکست خورد و هواداران این تیم که به شدت از عملکرد بازیکنان در هفته های اخیر به ویژه حذف لیگ قهرمانان اروپا با شکست مقابل بایرن مونیخ عصبانی بودند، مسی را هو کردند. .