سرجی روبرتو: کار رئال هرگز نباید تمام شده تلقی شود

سرجی روبرتو که یکی از دو گل بارسا را ​​مقابل رئال مادرید به ثمر رساند، معتقد است ایجاد فاصله 12 امتیازی ابتکار عمل آنهاست.

سرجی روبرتو: کار رئال هرگز نباید تمام شده تلقی شود

او که اخیرا قراردادش را با بارسلونا تا سال 2024 تمدید کرده است، درباره آینده خود در این تیم گفت: “از ادامه کارم در بارسلونا بسیار خوشحالم. من فقط در این باشگاه بازی کرده ام و از زمان ژاوی، هیات مدیره و “متشکرم” تو رئیس باشگاه اکنون، پس از پیروزی دلگرم کننده امشب، می توانیم در تعطیلات راحت باشیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

روبرتو درباره گل پیروزی تیمش در دقایق پایانی گفت: بعد از گل آسنسیو که متوجه آفساید بودن آن نشدیم به خود آمدیم و بعد توانستیم گل بزنیم که خیلی خوب بود. پیروزی در لحظات پایانی همیشه حس خوبی دارد. “

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا با نتیجه 2-1 رئال مادرید را شکست داد تا به قهرمانی لالیگا نزدیک شود. سرجی روبرتو که در ثانیه های پایانی نیمه اول گل تساوی تیمش را به ثمر رساند نقش مهمی در این پیروزی داشت و در پایان تاکید کرد که از این پیروزی بسیار خوشحالم و آن را در در راستای هدف نهایی قهرمانی پایان فصل.

وی ادامه داد: برد مهمی بود و حالا به سختی می توان فاصله 12 امتیازی را کم کرد، اما همه چیز به ما بستگی دارد و خوب است.


سرویس خبر شماره: 1896703
29 مارس 1401 ساعت 02:48
349 امتیاز خبر

0نقطه نظر

بارسلونا با برد امشب فاصله خود با رئال را به 12 امتیاز افزایش داد. با این حال، سرجی روبرتو خاطرنشان کرد که هنوز برای صحبت در مورد قهرمانی زود است. وی گفت: از این به بعد هرگز نمی توان این را قطعی گفت. بازی های زیادی باقی مانده است و هرگز نمی توان گفت کار رئال تمام شده است.

1834035

سرجی روبرتو که اولین گل بارسا را ​​در آن بازی به ثمر رساند، در دقیقه 77 جای خود را به فرانک کسیه داد که گل دوم آبی اناری ها را به ثمر رساند. او در این باره گفت: امشب یا باید فیکس می شدم یا فرانک یک نفر است و در نهایت هر کدام از ما یک گل به ثمر رساندیم.

1834036