سردار آزمون با پیراهن علی دایی (عکس)


کد اطلاعات: 2049148
28 ژوئن 1403 ساعت 9:00 ق.ظ.
1.4K |

1نقطه نظر

تصاویر جدید فدراسیون فوتبال از بازیکنان تیم ملی با پیراهن های نوستالژیک فضای جالبی دارد.

سردار آزمون با پیراهن علی دایی (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، معاونت فرهنگی و رسانه ای تیم ملی هفته گذشته در اقدامی جالب از بازیکنان تیم ملی با پیراهن های نوستالژیک فوتبال ایران عکس هایی گرفت که شب گذشته تصاویری از آن منتشر شد.

در یکی از این عکس ها سردار آزمون در حالی که پیراهن قرمز جام جهانی 1998 فرانسه را بر تن دارد با سبیل کوتاه و اندامی عضلانی برای دوربین فدراسیون لبخند می زند. این پیراهن چندان به تن سردار نمی خورد و یادآور ظاهر بازیکنان نسل قبل تیم ملی است.

2044480

البته در آن زمان سبیل یکی از اعضای جدایی ناپذیر فوتبالیست های ایرانی بود و از نادر محمد خانی تا کریم باقری همگی با ظاهری شبیه به هم در زمین ظاهر می شدند اما موقعیت بازی سردار آزمون او را شبیه به علی دایی می کند.

در ابتدای بازی ملی سردار آزمون و زدن چندین گل متوالی به عنوان گزینه بالقوه برای شکستن رکورد علی دایی پیشنهاد شد اما در نهایت سردار توانست رکورد 50 گل کریم باقری را پشت سر بگذارد و حالا می شود. کار بسیار سختی برای شکستن رکورد دایی است.

با این حال آزمون که با مهدی طارمی زوج خطرناک خط حمله تیم ملی را تشکیل داد، امیدوار است به دومین صدمین بازیکن تاریخ تیم ملی تبدیل شود. رکوردی که او را مانند علی دایی ماندگار می کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی