سردار آماده گاز گرفتن بایرن است (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1845706
07 مهر 1401 ساعت 14:08 |
720

0نقطه نظر

برای درخشش در بازی حساس هفته تمرین کنید

جراردو سیوانه سرمربی لورکوزن با به ثمر رساندن گلی که به سنگال زد، امیدوار بود که مهاجمی تازه برای بازی با بایرن آماده کند. بخصوص که این تیم با پنج امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و پیروزی برایشان مهمتر از نان است.

آزمون که در آخرین بازی های لورکوزن از ترکیب اصلی خارج شده بود، حالا با روحیه بالا از اتریش به آلمان بازگشته و می خواهد اعتماد سیوانه را پس بگیرد و در ترکیب اصلی قرار بگیرد و مقابل تیم برتر بدرخشد.ژرمن.

در مقابل، بایرن مونیخ چهار هفته است که هیچ بردی ندیده است و با 12 امتیاز در رده پنجم قرار دارد و پنج امتیاز از صدر جدول فاصله دارد. به همین دلیل شاگردان ناگلسمن برای پایان دادن به ناکامی های اخیر خود می جنگند و این دیدار را می توان حساس ترین دیدار هفته نامید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فردا ورزشگاه آلیانز آرنا مونیخ میزبان یکی از مهم ترین دیدارهای هفته هشتم بوندس لیگا خواهد بود. جایی که لورسکوزن میهمان بایرن خواهد بود و هر دو تیم برای خروج از بحرانی که در آن گرفتار شده اند تلاش می کنند.

سردار آزمون به تمرینات لورکوزن بازگشته و آماده بازی مهم هفته مقابل بایرن مونیخ است.

سردار آماده گاز گرفتن بایرن است (تصویر)

سردار آزمون، مهاجم ایرانی لرزکون روز سه شنبه پس از بازی حساس تیم ملی مقابل سنگال به آلمان بازگشت تا در تمرینات تیمش برای مبارزه با بایرن شرکت کند.