سردار به جای تمرین تیم ملی در سالن والیبال! (تصویر)

ابتدا قرار بود سردار آزمون به اردوی تیم ملی در تهران بیاید اما بعداً گفته شد با امیر قلعه نویی و آنچه به عنوان مسائل خانوادگی مطرح شد هماهنگی کرده است. او تیم ملی را در این اردو همراهی نخواهد کرد.

1834663
عکسی از آزمون در حین خدمت؛ او برای این دیدار تماشاگران زیادی را جذب کرد و تقریبا سالن المپیک گمبد را پر کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چند روز پیش بود که امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران به طور رسمی کار خود را آغاز کرد. پس از مدت ها حضور مربیان خارجی روی نیمکت تیم ملی بالاخره یک ایرانی این وظیفه را برعهده گرفت و حالا تیم ملی خود را برای حضور موفق در جام ملت های آسیا آماده می کند.


سرویس خبر شماره: 1897060
آوریل 03, 1402 در 00:38
14.3K |

8نقطه نظر

غیر منتظره از آزمون؛

سردار آزمون ستاره تیم ملی فوتبال ایران به طور غیر منتظره در سالن والیبال دیده شد.

سردار به جای تمرین تیم ملی در سالن والیبال!  (تصویر)

در چند روز گذشته بود که اولین لیست امیر قلانوی برای فیفا بعدی منتشر شد که همانطور که انتظار می رفت سردار آزمون نیز در آن حضور داشت. ستاره باشگاه بایرلورکوزن برخلاف ابتدای فصل شرایط برای او در این تیم آلمانی تغییر کرده و تا حدودی به عنصر قابل اعتماد ژابی آلونسو سرمربی اسپانیایی این تیم تبدیل شده است.

با این حال اکنون تصاویری منتشر شده که نشان می دهد آزمون در حال بازی والیبال است. این روزها یک دوره مسابقات والیبال چهار نفره در گنبد کاووس در حال برگزاری است که سردار آزمون نیز به عنوان بازیکن در آن به حساب می آمد.

1834666
سردار ساعاتی پیش نیز پستی در اینستاگرامش منتشر کرد؛ جایی که از باشگاه سوارکاری خود سریک کرده بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی