سردار – تیم ملی: سرنوشت این ماجرا مشخص شد

*واکنش در حاشیه با مصاحبه مفصل
سردار پس از بازی ایران مقابل روسیه مصاحبه مفصلی با مجله اخبار فوتبال انجام داد. این ستاره ملی پوش لبه ها را بسیار حرفه ای کنترل می کرد. سردار ماجرای والیبال خود را فاش کرد و تاکید کرد که با امیر قلعه نویی مشکلی ندارد. او همچنین در این گفت و گو از انگیزه های خود برای کمک به تیم ملی در آینده گفت.

1803874

به گزارش «ورزه سه»، سردار آزمون; نامی که در روزهای اخیر بارها توسط فوتبال دوستان شنیده شده است. ستاره تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه بایرلورکوزن که توسط امیر قلعه نویی به اردو دعوت شد اما به دلایلی در تیم ملی حاضر نشد اما به نظر می رسد سرانجام تاریخ سردار و تیم ملی به پایان رسید. خوب.

* غیبت بحث برانگیز در اردو
همانطور که گفته شد پس از اعلام لیست تیم ملی، سردار تصمیم خود را برای مرخصی از اردو اعلام کرد. البته از همان ابتدا شایعه شده بود که آزمون به دلیل مسائل خانوادگی در اردو حاضر نشده است، اما این موضوع مانع از شایعات پیرامون ستاره لورکوزن نشد. از شایعه درگیری با امیر قلعه نویی گرفته تا برخی اخبار مبنی بر مشکل او با برخی بازیکنان تیم که البته چندان هم صحت نداشت.

1805893

* به امید تغییر کامل شرایط در ادامه فصل
سردار فردا ایران را به مقصد آلمان ترک می کند تا در تمرینات لورکوزن شرکت کند. این بازیکن که اخیرا شرایط متفاوتی پیدا کرده و مهره مهمی در تیم ژابی آلونسو شده است، در ادامه فصل انگیزه مضاعفی خواهد داشت. سردار علاوه بر تثبیت جایگاه خود در لورکوزن، اکنون به دنبال نشان دادن توانایی های خود است تا یکی از ستاره های مهم ایران در جام ملت های آسیا باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* والیبال ناخوشایند در گنبد
در آستانه بازی ایران مقابل روسیه، تصاویری از سردار منتشر شد که او را در حال بازی والیبال نشان می دهد. سوالی که آتش شایعات درباره این بازیکن را برانگیخت. خیلی ها کار سردار را توهین به تیم ملی می دانستند. البته او ماجرا را اینگونه توضیح داد: وی ادامه داد: چند روز پیش دیدم عکس هایی از من در حال بازی والیبال منتشر شد که برخی آن را توهین به تیم ملی می دانستند اما این اتفاق نیفتاد و علی دایی یکی از الگوهای من بود که همیشه غیرت و تعهد خود را به ملی پوشان نشان می داد. تیم یاد است و من همیشه سعی کرده ام اینطور باشم.در مورد حضورم در سالن والیبال ماجرا از این قرار بود که یک تورنمنت چهار نفره در گنبد برگزار شد و به اصرار همشهریانم در این مسابقات شرکت کردم. و برای شادی آنها.” هیچ وقت دوست نداشتم به تیم ملی پشت کنم و این بار هم اینطور نبود. من حتی از بایرلورکوزن اجازه گرفتم والیبال بازی کنم.”

*صحبت با قلانوی؛ کاری که باید زودتر انجام می داد
سردار همچنین با سرمربی تیم ملی تماس گرفت و مفصل با قلعه نویی صحبت کرد. در این گفتگوی چند دقیقه ای دو طرف ابهامات را به طور کامل برطرف کردند تا این ماجرای عجیب پایان خوشی داشته باشد.

پس از چند روز عجیب سرنوشت سردار آزمون و پایان داستان تیم ملی مشخص شد.

سردار - تیم ملی: سرنوشت این ماجرا مشخص شد


سرویس خبر شماره: 1897762
7 آوریل 1402 در 8:31 ب.ظ
6K |

0نقطه نظر

پس از چند روز عجیب و پر سر و صدا؛