سردار در آستانه خداحافظی با آلونسو!


کد اطلاعات: 2055275
27 جولای 1403 ساعت 3:10 ق.ظ.
108

0نقطه نظر

پایان قطعی ستاره ایرانی در لورکوزن

سردار آزمون پس از شرکت نکردن در تمرینات بایرلورکوزن، حواشی جدیدی را در این باشگاه ایجاد کرد.

سردار در آستانه خداحافظی با آلونسو!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سردار آزمون با بازگشت به لورکوزن پس از یک سال قرضی به رم، بار دیگر هواداران و مسئولان این تیم را ناامید کرد. روز سه شنبه صدها هوادار در اولین تمرین این تیم در فصل جدید حضور یافتند و امیدوار بودند که آزمون پس از مدت ها غیبت به لورکوزن بازگردد، اما ناامید شدند.

آزمون که روز قبل عکس های معاینه پزشکی خود در لورکوزن را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته بود، در تمرین این تیم حاضر نشد.

طبق گزارش رسانه ها، سیمون رولفس، مدیر ورزشی لورکوزن نیز پس از تمرین بسیار ناراحت بود و گفت: فقط لازم نیست تست کنید، بلکه باید تمرین کنید. او دیروز آنجا بود، اما امروز نه. بنابراین باید ببینید چه اتفاقی می افتد.” به عبارت دیگر، حتی مسئولان لورکوزن نیز از عدم انجام تست شگفت زده شدند.

2054868

آزمون که در سال 2022 از زنیت سن پترزبورگ به لورکوزن پیوست و فصل گذشته به رم قرض داده شد، مسئولان لورکوزن را گیج کرده و به نظر می رسد آینده ای در این تیم نداشته باشد.

آزمون با توجه به فرم فعلی خود به سختی می تواند از پاتریک شیک یا ویکتور بونیفیس پیشی بگیرد و به تیم ملحق شود. علاوه بر این، آدام هلوژک 21 ساله نیز مهاجم با استعداد دیگری است که می خواهد بیشتر در تیم ژابی آلونسو بازی کند. مهاجم ایرانی در رم در 23 بازی تنها توانست 3 گل به ثمر برساند و به همین دلیل رم تصمیم گرفت بند خرید او را فعال نکند.

گفته می شود بایرلورکوزن مایل به جذب این بازیکن 29 ساله است که در تنها فصل خود در بوندسلیگا در فصل 2022-23 نتوانسته است انتظارات اولیه را برآورده کند. به نظر می رسد احتمال انتقال او به المپیک لیون یا فنرباغچه کمی کمتر باشد. به گزارش کیکر، گزینه های جدید اکنون سویا هستند که سال گذشته مشکلات زیادی داشتند و همچنین باشگاه هایی از قطر و امارات.

2054869

در حالی که به نظر می رسد باشگاه های دیگر علاقه مند به خرید این مهاجم هستند، سویا فقط می خواهد او را قرضی کند. با این حال تنها چیزی که مسلم است این است که همکاری لورکوزن و آزمون در تابستان امسال به پایان خواهد رسید.

مجله اخبار فوتبال داخلی