سردار دیگر 40 سال ندارد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهاجم ملی پوش که اکنون یکی از باتجربه ترین بازیکنان این تیم محسوب می شود، جمعه شب در ترکیب ثابت کارلوس کی روش مقابل اروگوئه به میدان رفت.

آزمون که تاکنون 40 گل برای تیم ملی به ثمر رسانده، یکی از بهترین گلزنان تاریخ تیم ملی محسوب می شود و مطمئناً در آینده برای افزایش این تعداد تلاش خواهد کرد. سردار هم اکنون در جایگاه سوم برترین گلزنان تاریخ تیم ملی فوتبال ایران قرار دارد و با زدن 10 گل دیگر به رکورد کریم باقری می رسد و در رده دوم این رده بندی قرار می گیرد.

مهاجم تیم ملی در شصت و چهارمین بازی ملی خود انگیزه زیادی برای گلزنی داشت. آخرین باری که در دیدار نهایی مقدماتی جام جهانی که یک بازی تشریفاتی بود به ایران و لبنان گل زد، پس از ناکامی در گلزنی مقابل الجزایر، این شانس را مقابل اروگوئه از دست داد.


سرویس خبر شماره: 1845028
01 مهر 1401 ساعت 22:03 |
25.6 هزار امتیاز خبر|

22نقطه نظر

آزمون در شبی که مهاجمانی چون مهدی طارمی و کریم انصاری فرد روی نیمکت حضور داشتند، امیدوار بود تعداد گل های داخلی خود را افزایش دهد اما این اتفاق دیگر تکرار نشد.

بدون شک بازی با سنگال انگیزه مضاعفی به آزون خواهد داد تا مانند طارمی گل های ملی خود را چند برابر کند و البته در شرایط مناسب تری به کار خود در تیم ملی برای جام جهانی ادامه دهد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سردار آزمون برای زدن چهل و یکمین گل ملی خود به اروگوئه انگیزه بالایی داشت اما ناکام ماند.

سردار دیگر 40 سال ندارد!