سردار و طارمی برای نبرد سه شنبه خود را گرم می کنند

به گزارش “ورش سه”، با پایان روز فیفا، رقابت های باشگاهی در کشورهای بزرگ اروپایی آغاز می شود و در یکی از بازی های مهم لیگ برتر پرتغال این هفته، پورتو در دراگائو میزبان براگا خواهد بود. شاگردان کونسیسائو تا اینجای فصل با 16 امتیاز در رده سوم قرار دارند و به دنبال کاهش فاصله با بنفیکا با 21 امتیاز هستند.


سرویس خبر شماره: 1845739
07 مهر 1401 ساعت 16:56 |
5.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

دو بازی حساس برای پورتو و بایر

نیمه پر لیوان نیز به درخشش طارمی مقابل براگا برمی گردد. او در حالی که لباس ریو آوه را بر تن داشت در پیروزی دیدنی 4-3 مقابل براگا دو گل به ثمر رساند. پس از آن طارمی توانست 2 بار دیگر این بار با پورتو دروازه براگا را باز کند اما هر دو دیدار با تساوی به پایان رسید. او ابتدا در دیداری از هفته هجدهم لیگ پرتغال فصل 2020-2021 به این تیم گل زد و چند روز بعد در نیمه نهایی جام حذفی پرتغال به براگا گل زد. بازی 2-2 و بازی دوم نیز تساوی 1-1 به پایان رسید.

با توجه به بازی حساس لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرلورکوزن، بعید نیست سرمربی پورتو در کمتر از دقیقه تصمیم بگیرد از این مهاجم ایرانی برای تیمش استفاده کند. پورتو اولین بازی خود در UCL 2 را باخت و بازی سوم مقابل Werkself در دراگائو برای آنها یک بازی مرگ یا زندگی خواهد بود.

مهدی طارمی پس از انجام 2 بازی دوستانه مهم مقابل اروگوئه و سنگال به پورتو بازگشت تا خود را برای بازی بزرگ این هفته آماده کند. آنها قرار است فردا شب در لیگ دسته دوم میزبان براگا باشند. این تیم در این فصل در 6 بازی از 7 بازی پیروز شده و در یک بازی مقابل اسپورتینگ 3-3 مساوی کرده است.

طارمی و آزمون که در دیدار اخیر فیفا مقابل اروگوئه و سنگال گل های تیم ملی را به ثمر رساندند نیز با مشکلاتی مواجه شدند که با تعویض این دو بازیکن در بازی یا دستیاران سادیو مانه که البته این مشکل بیشتر نمایان شد. ، سرانجام آزمون با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرد که هیچ تفاوتی بین آنها وجود ندارد.

بایرن در چهار دیدار قبلی بوندسلیگا با سه تساوی و یک شکست رنگ پیروزی ندید و یولیان ناگلسمن برای خروج از بحران و کاهش فاصله با بالا چاره ای جز برد مقابل بایر ندارد. تقابل با 2 حریف سرسخت در لیگ داخلی، قبل از دوئل مهاجمان ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا، کار پورتو و لورکوزن را در کشورشان سخت کرد و شرایط بغرنج گروه B لیگ قهرمانان اروپا نیز حساسیت ها را به همراه داشت. مسابقه خود را در اوج خود.

روز سه شنبه تقابل آبی و سفیدها با قرمز و مشکی ها نبرد خاصی برای فوتبالدوستان ایران خواهد بود. مهدی طارمی در یک سوی ماجرا قرار خواهد گرفت و در سوی دیگر سردار آزمون و یارانش به دنبال کسب امتیاز در این شهر بندری و بازگشت موفق به آلمان خواهند بود.

باید دید پورتو از این 2 بازی خانگی چه نتایجی خواهد گرفت. براگا و لورکوزن 2 حریف بعدی خود می توانند حکم بازگشت تیم کونسیکائو به کورس لیگ پرتغال و لیگ قهرمانان اروپا و از طرفی عدم کسب نتیجه خوب برای لورکوزن در جدال را امضا کنند. مقابل بایرن مونیخ و پورتو، می تواند عواقب جدی برای سیوان داشته باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مهدی طارمی پس از گذراندن یک روز موفق فیفا، اکنون امیدوار است بتواند با قدرت هر چه بیشتر به کار خود در پورتو ادامه دهد.

سردار و طارمی برای نبرد سه شنبه خود را گرم می کنند

نکته جالب ماجرا این است که در آلمان قبل از یافتن طارمی باید یک مسابقه حساس را پشت سر بگذارد. لورکوزن فردا در یک بازی بسیار مهم میهمان بایرن مونیخ خواهد بود. وضعیت شاگردان جراردو سیوانه در بوندسلیگا بحرانی است و در 7 بازی تنها 5 امتیاز کسب کرده و در رده پانزدهم جدول هجده تیمی قرار دارند.

نباید فراموش کنیم که حریف پورتو عصر فردا تنها تیمی است که فصل گذشته می دانست چگونه آنها را به زانو درآورد. در واقع براگا مانع از یک داستان بزرگ برای کونسیسائو شد و در هفته سی و یکم و چهار هفته مانده به پایان لیگ، تنها شکست قهرمان فصل قبل پرتغال را رقم زد وگرنه طارمی و دوستانش می توانستند شکست ناپذیر را بالای سر ببرند. جام قهرمانی