سرلک برای لیگ بیست و یکم با پرسپولیس به توافق رسید


سرویس خبر شماره: 1821117 |
04 ارديبهشت 1401 ساعت 09:45 |
853 |

0نظرات

اولین پسوند سفید شناسایی شده است

مدیرعامل پرسپولیس مدعی شده در گفت و گو با هافبک دفاعی این تیم از موافقت اولیه خود برای تمدید قرارداد خبر داده و به زودی پای میز مذاکره خواهد نشست.

سرلک که در دو فصل گذشته توانسته بود روند موفق حضور در پرسپولیس را دنبال کند و حتی به ملی پوشان هم راه پیدا کند و در جام جهانی شوت داشته باشد، حالا یکی از بازیکنانی است که شایعه ادامه همکاری اش با این تیم به گوش می رسد. تیم افزایش یافت. پیش از این گفته می شد سرلک به دنبال بررسی پیشنهادات احتمالی خارجی خود در سال قبل از جام جهانی و ادامه کار لژیونر بود اما حالا مدیرعامل پرسپولیس مدعی است که توانسته در صحبت هایش با این بازیکن نظر مثبت بدهد. او باید برای ادامه کار فریفته شود و احتمالا باید منتظر تمدید قراردادش باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میلاد سرلک در پایان دومین فصل حضورش در پرسپولیس حالا به روزهای پایانی قراردادش با سرخپوشان رسیده است تا شایعات در مورد همکاری بیشتر او با این تیم چند برابر شود.

پرسپولیس در حال حاضر کمال کامیابی نیا، رضا اسدی، میلاد سرلک و محمد شریفی را در پست هافبک دفاعی در اختیار دارد و باید دید برای حضور قدرتمند در فصل نخست وزیری با این ملی پوش به توافق می رسد یا خیر. لیگ برای بستن قرارداد یا نه. به نظر می رسد سرلک با توجه به حضور در اردوهای تیم ملی و احتمال حضور در جام جهانی، نمی خواهد با تصمیمی پرمخاطره و حضور در فوتبال خارج از ایران و وضعیت خود شانس حضور در جام جهانی قطر را از دست بدهد. در تیم جدید مشخص نیست و این عامل مهمی برای توافق طرفین برای ادامه همکاری خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

رضا درویشی که این روزها راهی نجف شده است، با اشاره به نگاه باشگاه به ادامه همکاری با بازیکنان تاثیرگذار و با کیفیت این تیم، سرلک را یکی از اهداف تمدید قراردادش عنوان کرد. مدیرعامل پرسپولیس گفت به صورت شفاهی با او صحبت هایی داشته و علیرغم صحبت هایی که در مورد لژیونر شدن سرلک انجام شده، برای تمدید قرارداد او به توافق نسبی منطقی رسیده اند.