سرما، دلیل عدم وجود آزمون – تمرین سه

حکایت ها و احادیث زیادی درباره قرار نگرفتن نام سردار آزمون در لیست لورکوزن وجود داشت. بسیاری دلیل این اتفاق را عدم انتقال به مارسی عنوان کرده اند اما مشکل اصلی این است که مهاجم ملی پوش ایرانی به دلیل بیماری نتوانست تیمش را در این بازی همراهی کند. سردار یک روز قبل از بازی با آگزبورگ به دلیل سرماخوردگی تمرین نکرد و ژابی آلونسو نیز به همین دلیل او را در لیست قرار نداد. این اتفاق پس از صحبت آلونسو با کادر پزشکی لورکوزن رخ داد و سرمربی اسپانیایی ترجیح داد در روزی که مهاجمی متخصص روی نیمکت نداشت، نام آزمون مقابل آگزبورگ را به زبان بیاورد. در حالی که لورکوزن برای بازی مقابل آگسبورگ آماده می شد، صفحه رسمی این باشگاه در اینستاگرام عکس هایی از سال قبل و ورود آزم به لورکوزن منتشر کرد و نوشت: “یک سال پیش در چنین روزی، آزم پیراهن قرمز و مشکی لورکوزن را پوشید.” یک سال و دو روز. از زمان انتقال آزمون به لورکوزن می گذرد و در این مدت او سعی کرد بازیکن مهمی برای تیمش باشد. با این حال، فرصت بازی در پست تخصصی هرگز به آزمون نرسید و او معمولا یک هافبک تهاجمی بود و نه یک مهاجم وسط!



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش اسپورت سه و به نقل از ایران اسپورت، مارسی حتی حاضر بود برای این انتقال مبلغی حدود 10 میلیون یورو به حساب لورکوزن واریز کند اما به نظر می رسد آلمانی ها مبلغ بیشتری را درخواست کرده اند. در نهایت با پایان نقل و انتقالات زمستانی، آزمون در لورکوزن ماند و باشگاه ویتینیا فرانسه را از اسپورتینگ براگا خرید. مهاجمی که با 32 میلیون یورو به مارسی منتقل شد.
یکی دو روز پس از اتمام نقل و انتقالات، در اولین دیدار هفته نوزدهم بوندس لیگا، بایرلورکوزن به مصاف آگزبورگ رفت و یک بر صفر شکست خورد. در این دیدار سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران جایی در لیست لورکوزن نداشت. لورکوزن با قبول این شکست 24 امتیازی شده و فعلا در رده نهم جدول باقی مانده است.

1796836

سردار آزمون قرار بود در آخرین ساعات نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا در لیگ قهرمانان اروپا راهی مارسی شود اما مسئولان بایرلورکوزن با این درخواست باشگاه فرانسوی مخالفت کردند.

سرما، دلیل رد شدن در آزمون


سرویس خبر شماره: 1868584
16 فوریه 1401 ساعت 04:30
480

1نقطه نظر

توصیه پزشکان لورکوزن به آلونسو