سرمربی آبی در حال تلاش برای تیم ملی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امیر قلعه نویی بلافاصله پس از اعلام لیست از دعوت نشدن مهدی قیدی به خبرنگاران گفت که مهدی قیدی را نیز مد نظر دارد و اگر تلاش بیشتری کند به اردوی تیم ملی دعوت خواهد شد.

سعید مهری و آرش رضاوند زوج راست خط میانی استقلال که با بازی های درخشان خود آبی ها را به تهاجمی ترین تیم لیگ برتر تبدیل کردند، برای رسیدن به پیراهن تیم ملی نیز تلاش می کنند. سعید مهری در برنامه برتر فوتبال رسما از تلاش خود برای رسیدن به پیراهن تیم ملی رونمایی کرد. هرچند این بار دعوت نشد اما امیدوار است بازی های خوبش در میانه میدان استقلال در نهایت او را به پیراهن تیم ملی برساند. آرش رضاوند بعد از تجربیات خوبی که با ساپیا – استقلال – فولاد و… در لیگ برتر داشت امیدوار است بیشتر دیده شود. به خصوص که در این فصل در ترکیب استقلال، هافبک در کنار موقعیت یابی موفق به گلزنی می شود.

این قاب آبی نه تنها در تلاش برای تکرار قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی، بلکه برای گرفتن پیراهن تیم ملی است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اما در استقلال فقط مهدی قیدی برای گرفتن پیراهن تیم ملی تلاش نمی کند. چند بازیکن دیگر نیز مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند و امیدوارند با نمایش خوب خود در 7 هفته اخیر لیگ برتر، نگرش امیر قلعه نویی را نسبت به خود تغییر دهند. یکی از آنها عارف غلامی است که پیش از این به اردوی تیم ملی دعوت شده است. او مانند بازیکنانی چون رضا شخاری، امید نورافکن، عارف آقاسی، مهدی قیدی و… حضور در جام جهانی نوجوانان در سال 2017 را تجربه کرد و با تکرار بازی های خوب در قلب خط دفاعی استقلال تلاش می کند تا پیراهن تیم ملی را دوباره به دست آورد. . خط آهسته او برای رسیدن به این هدف کار سختی در پیش دارد، زیرا رقبای او سرسخت هستند اما به خاطر جوانی و تجربه خوبی که به دست آورده و البته بازی خوبش در زمین و تسلطش در بازی. ساختن بی شانس نیست


سرویس خبر شماره: 1897711
7 آوریل 1402 ساعت 12:12 |
10 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

استقلال ممکن است در اردوی بعدی تیم ملی سهمیه بالاتری داشته باشد به خصوص که مدعی قهرمانی و جام حذفی لیگ برتر است و رسیدن به آن جام ها این شانس را افزایش می دهد.

سرمربی آبی در حال تلاش برای تیم ملی