سرمربی استرالیایی: مطمئنم می توانیم آرژانتین را حذف کنیم

او به خبرنگاران گفت که آرنولد همچنین نسبت به حذف و صعود آرژانتین به مرحله یک چهارم نهایی خوشبین است.“البته که ما می توانیم مقابل آرژانتین پیروز شویم. سال گذشته در بازی های المپیک توکیو، ما آرژانتین را 2-0 شکست دادیم و بازی فردا یک بازی بین یک تیم زردپوش و یک تیم آبی و سفید خواهد بود.” مقابل یازده نفر باشید و هر اتفاقی ممکن است در بازی بیفتد.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی استرالیا در آخرین بازی مرحله گروهی خود موفق شد با نتیجه یک بر صفر سوئیس را شکست دهد و پس از فرانسه دومین تیم راه یافته به مرحله حذفی باشد. در ابتدا تعداد کمی فکر می کردند استرالیا شانسی برای صعود در گروهی خواهد داشت که شامل فرانسه، دانمارک و تونس می شد، اما تیم تحت رهبری گراهام آرنولد معادلات را به هم زد.

آرنولد ادامه داد:“از ابتدا گفتم که می خواهیم پیشرفت کنیم و مقابل بهترین ها بازی کنیم. ما بین 32 تیم جام بودیم و اکنون در بین 16 تیم هستیم. دوست دارم با برزیل بازی کنم و فردا باید سد جام را بشکنیم. جام.”

گراهام آرنولد با خوش بینی فراوان درباره پیروزی استرالیا مقابل آرژانتین و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی صحبت کرد.

سرمربی استرالیایی: مطمئنم می توانیم آرژانتین را حذف کنیم

فاصله کمی بین آخرین بازی گروهی تا مرحله یک هشتم نهایی“فقط دو روز بین این دو بازی باقی مانده است و همه چیز به روحیات بازیکنان و اشتیاق تیم بستگی دارد. آنچه تا کنون نشان داده ایم کار تیمی است. ما گروهی متعهد و مسئولیت پذیر هستیم و همه نقش خود را در این بازی می دانند. تیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1856900
11 دسامبر 1401 در 03:16 ب.ظ
1.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

سال گذشته 2-0 آنها را شکست دادیم