سرمربی استرالیا: دیدار با فرانسه یک بازی دوستانه بود!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی استرالیا که در دور اول مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر مقابل فرانسه با نتیجه 4 بر یک شکست خورد، فردا در دومین بازی خود به مصاف تونس می رود.

او ادامه داد: دیدیم که تونس چگونه مقابل دانمارک بازی کرد. آنها تیم محکمی هستند و ما باید با قدرت بدنی بالا و با تمام توان وارد این مسابقه شویم. بازی فردا برای ما متفاوت خواهد بود. باید بجنگی و به حریف فشار بیاوری. به بازیکنانم گفتم بازی با فرانسه را یک بازی تدارکاتی بدانند و از تجربه استفاده کنند.


سرویس خبر شماره: 1855543
4 دسامبر 1401 ساعت 21:01 |
5.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

این شکست به ما فشار نمی آورد.

گراهام آرنولد، سرمربی تیم ملی استرالیا گفت: بازیکنان این تیم به خوبی بهبود یافته اند و در بازی با تونس به دنبال پیروزی خواهند بود.

سرمربی استرالیا: دیدار با فرانسه یک بازی دوستانه بود!

گراهام گفت: عدم پیروزی در 7 بازی اخیر جام جهانی روی ما تاثیر خواهد گذاشت، اما ما به دنبال این هستیم که از آن به عنوان انگیزه برای تیم ملی استرالیا استفاده کنیم.

وی در پایان درباره برگزاری این دیدار از ساعت 13:30 گفت: امروز برای اولین بار زیر آفتاب تمرین کردیم و به گرمای قطر عادت کردیم. ما در اینجا با هر فضایی سازگار خواهیم شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

گراهام آرنولد، سرمربی استرالیا پیش از این بازی در پاسخ به اینکه بازیکنان این تیم پس از شکست در بازی اول تحت فشار قرار گرفتند، گفت. فکر نمی کنم این شکست به ما فشار بیاورد چون دو تیم دیگر هم مقابل فرانسه بازی می کنند. ریکاوری جسمی و روحی خوبی داشته ایم و آماده بازی فردا و هر رویارویی دیگری هستیم.

سرمربی استرالیا درباره حضور پرشور هواداران تونسی در ورزشگاه در آخرین بازی این تیم گفت: حضور هواداران تجربه خوبی به ما داد. ما حمایت آنها را مقابل دانمارک دیده ایم و می دانیم که مقابل تماشاگران خانگی پرشور بازی خواهیم کرد، اما این به هیچ وجه روی عملکرد ما تأثیری نخواهد گذاشت و من مشتاقانه منتظر بازی هستم.

او اضافه کرد: انتظار داشتیم مقابل فرانسه خوب بازی کنیم و این همان چیزی بود که در نیمه اول رخ داد. در هر صورت ما از این بازی درس هایی گرفته ایم که باعث می شود روی بازی فردا تمرکز کنیم. بازی فردا فیزیکی خواهد بود و باید از نظر بدنی آماده باشیم.

سرمربی استرالیا سپس گفت: ما دو بازی از 17 بازی خود در جام جهانی را برده‌ایم و دوست دارم استرالیایی‌ها را خوشحال و هواداران را سربلند کنم، بنابراین می‌خواهیم دو بازی بعدی را ببریم. وقتی در یک بازی پیروز می شوید، چیزی که من را بیشتر خوشحال می کند دیدن لبخند روی صورت هواداران استرالیایی است. ما باید در فرم بدنی خوبی باشیم و بهترین های خود را ارائه دهیم.