سرمربی الهلال اجازه پاسخ به سوال جنجالی را نداد


سرویس خبر شماره: 2002155
25 فوریه 1402 در 5:47 ب.ظ.
2.5 هزار |

2نقطه نظر

ژرژ ژسوس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپاهان اجازه نداد حسن التمبکتی به سوالی درباره اختلاف بازیکنان الهلال پاسخ دهد.

سرمربی الهلال اجازه پاسخ به سوال جنجالی را نداد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حسن التمبکتی مدافع الهلال و ژرژ ژسوس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی حاضر شدند و درباره این مصاحبه صحبت کردند.

وی در ابتدا گفت: بازی فردا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. ما کاملا آماده هستیم و امیدواریم فردا با تمرکز بالا آماده پیروزی باشیم.

التمبکتی درباره شناخت خود از بازیکنان سپاهان گفت: ما به طور طبیعی یکدیگر را می شناسیم و بازی های زیادی را با هم در سطح ملی و باشگاهی انجام داده ایم. طبیعتاً همدیگر را خوب می شناسیم.

سپس این سوال مطرح شد که «برخی از بازیکنان تیم ملی الهلال به دلیل اختلاف با مانچینی در اردوی تیم ملی عربستان شرکت نکردند، اما برخی از بازیکنان مانند التلبکتی در این اردو حضور داشتند. آیا این تفاوتی ایجاد نکرد؟ بین بازیکنان؟”

اما عیسی اجازه پاسخگویی به این سوال را به مدافع الهلال نداد و گفت: بازیکن ما فقط در مورد تیم الهلال صحبت می کند نه تیم ملی.

این بازیکن در نهایت در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن ایرانی می شناسد، پاسخ داد: بله. من بازیکنانی را می شناسم که خوب هستند و به یادگار مانده اند، اما از آنها نام نمی برم.

مجله اخبار فوتبال داخلی