سرمربی الهلال: به تماشاگران زیاد عادت کردیم


سرویس خبر شماره: 2008294
21 مارس 1402 در 10:07 ب.ظ.
410 امتیاز خبر

0نقطه نظر

هر بازی با الاتحاد داستان متفاوتی دارد.

سرمربی الهلال گفت با توجه به حساس بودن دیدار فردا برای اتحاد، تیمش کار سختی در پیش خواهد داشت.

سرمربی الهلال: به تماشاگران زیاد عادت کردیم

به گزارش Sports Trois، ژرژ ژسوس در نشست خبری پیش از رویارویی با الاتحاد در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد. بازی تعیین کننده ای در پیش داریم. سختی این تقابل را می دانیم و این دیدار برای تیم اتحاد، مسابقه فصل محسوب می شود. می دانیم که هواداران زیادی در این دیدار حضور خواهند داشت اما بازیکنان دو تیم به این فضا عادت کرده اند.

او اضافه کرد: ما برای کیفیت، سازماندهی و احترام تیم اتحاد ارزش قائلیم. هر بازی مقابل الاتحاد داستان متفاوتی دارد و هر چه بیشتر با یک تیم بازی کنیم، بیشتر با آنها آشنا می شویم. اما در عین حال این تقابل ها هیچ مزیتی برای شما به همراه ندارد و هر یک از طرفین داستان متفاوتی دارند. فردا باید میل خود را برای صعود نشان دهیم.

سرمربی الهلال درباره برگزاری این دیدار در ماه مبارک رمضان گفت: شرایط هر دو تیم برای ورود به ماه رمضان برابر است. همه بازیکنان مسلمان روزه خواهند گرفت.

عیسی در پایان می فرماید: من همه بازیکنان خارجی را با خود آوردم چون دو روز در جده خواهیم بود. این مسابقات تنها به 5 بازیکن خارجی اجازه بازی می دهد و همه چیز در تمرین مشخص می شود. فردا لیست اولیه را خواهیم دانست.

مجله اخبار فوتبال خارجی