سرمربی بایرن از صعود این تیم به فینال مطمئن نیست


سرویس خبر شماره: 2020078
19 مه 1403 در 9:45 ب.ظ.
631 امتیاز خبر

1نقطه نظر

اولی هونس، رئیس افتخاری بایرن مونیخ در دیدار مقابل رئال از تیمش حمایت نکرد و شانس شاگردان توماس توخل را در دیدار حساس امشب بیش از حریف اسپانیایی نمی بیند.

سرمربی بایرن از صعود این تیم به فینال مطمئن نیست

به گزارش “ورش سه”، بایرن مونیخ عصر امروز در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان رئال مادرید خواهد بود.

در بازی رفت، بایرن امید زیادی به پیروزی مقابل حریف اسپانیایی خود داشت، اما دو گل وینیسیوس جونیور به تساوی رسید و دو تیم به تساوی 2-2 رضایت دادند.

بایرن که قهرمانی بوندسلیگا و همچنین جام حذفی را از دست داد، تنها شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دنبال می کند. انتظار می رود توماس توخل در پایان فصل باشگاه را ترک کند و آنها باید امشب 90 دقیقه یا بیشتر در برنابئو بازی کنند تا شانسی برای رسیدن به فینال داشته باشند.

2019799

قبل از این مسابقه حساس، گزارشگر برنامه تلویزیونی ال چرینگیتو، اولی هونس، رئیس افتخاری بایرن مونیخ، او را در ورزشگاه پیدا کرد و از او در مورد مسابقه پرسید. اما او تیمش را برنده این دیدار نمی داند و شانس هر دو تیم را یکسان می داند.

خبرنگار از هوینس می پرسد به نظر شما کدام تیم امشب برنده می شود و او پاسخ می دهد.: “نمی دانم، بهترین تیم برنده می شود.”

بایرن در رئال مادرید؟ هوینز به این سوال چنین پاسخ داد: باید ببینیم چه اتفاقی می افتد. دو تیم بسیار خوب در این مسابقه حضور دارند و خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد.”

مجله اخبار فوتبال خارجی