سرمربی تراکتورسازی را نمی توان حدس زد!


کد اطلاعات: 2052328
12 جولای 1403 در 6:07 ب.ظ.
12.8K |

18نقطه نظر

مشهور، موفق و خارجی

باشگاه تراکتورسازی در روزهای آینده سرمربی خود را معرفی خواهد کرد.

سرمربی تراکتورسازی را نمی توان حدس زد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه تراکتورسازی چند ماه پیش یحیی گل محمدی را به عنوان سرمربی بعدی این تیم منصوب کرد و حتی این مربی در گفتگویی اعلام کرد که به دنبال حل و فصل مسائل شخصی است تا هدایت تبریزی ها را برعهده بگیرد. تیم قرمز – تیم رنگی اما این اتفاق در نهایت رخ نداد که علیرغم علاقه دو طرف، استخدام یحیی در باشگاه تراکتورسازی رخ نداد.

پس از آن محمدرضا زنوزی با توجه به شرایط و اتفاقات باشگاه تراکتورسازی تصمیم به واگذاری سهام باشگاه تراکتورسازی گرفت تا حدود یک ماه تراکتور به طور کامل تعطیل شود. اما زنوزی در این هفته پس از تقاضای جمعی از علاقه مندان به تراکتورسازی و همچنین عدم ارائه پیشنهاد از سوی خریداران، اعلام کرد که فعالیت باشگاه تراکتورسازی فعلا از سر گرفته خواهد شد.

از آن روز تاکنون شایعات زیادی درباره آینده باشگاه تراکتورسازی و نیمکت این تیم به گوش می رسد اما همه چیز در حد حدس و گمان باقی مانده است. حالا به نظر می رسد سران باشگاه تراکتورسازی برای تصمیم گیری نهایی خود در حال جلسه هستند.

البته چند روز پیش تراکتورسازی قصد معرفی سرمربی خود را داشت اما در آخرین لحظات به یکباره معادلات زیر و رو شد و مشکلی مانع از معرفی سرمربی این تیم شد.

2048571

پس از آن باشگاه تراکتورسازی با چند گزینه خارجی مذاکراتی انجام داد و پیشنهادات آنها را برای انتخاب سرمربی خود از بین گزینه های خارجی ارسال کرد.

اگرچه هنوز چیزی مشخص نیست، اما به احتمال زیاد سرمربی بعدی تراکتورسازی یک خارجی است تا یک ایرانی.

همچنین خبرنگار ما مطلع شد که تراکتوری ها با چند سرمربی که وجه مشترک آنها ملیت غیرایرانی، شهرت و دوران مربیگری موفق بوده، صحبت کرده است.

البته مذاکرات طرفین هنوز به نتیجه نرسیده و باید تاکید کرد که هنوز چیزی نهایی نشده است. مسئولان تراکتورسازی نیز تمام تلاش خود را برای پیشبرد مخفیانه موضوع انتخاب سرمربی انجام می دهند و تا اینجای کار موفق بوده اند چون نام گزینه هایشان فاش نشده است.

تراکتورسازی پس از بازگشت زنوزی و کسب سهمیه آسیایی با قدرت وارد نقل و انتقالات شده و امیدوار است در پایان پنجره عنوان برنده بازار را از آن خود کند و تیمی را برای رقابت با استقلال و پرسپولیس آماده کند. آنها به دنبال استخدام یک سرمربی هستند.

مجله اخبار فوتبال داخلی