سرمربی تیم امید هنوز مشخص نشده است!

از سوی دیگر، با توجه به اینکه مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال چند روز پیش گفته بود که انتخاب سرمربی تیم امید در حال حاضر در دستور کار نیست و با توجه به اظهار نظر امروز اصولی، می توان فهمید اولویت فدراسیون فوتبال در حال حاضر در برنامه های تیم ملی بزرگسالان، حضور در جام جهانی است و تیم امید در حال حاضر جزو این اولویت ها نیست.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1852012
14 نوامبر 1401 در 8:01 ب.ظ
155

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با قطعی شدن جدایی مهدی مهدوی کیا از تیم ملی امید، اهالی فوتبال منتظر مشخص شدن جانشین او از سوی فدراسیون هستند. در همین راستا هفته گذشته فدراسیون فوتبال مهران فرقانی را به عنوان سرپرست تیم امید انتخاب و معرفی کرد. بنابراین انتظار می رفت در جلسه امروز هیئت مدیره درباره سرمربی تیم امید بحث و احتمالاً تصمیم گیری شود اما ظاهرا این اتفاق نمی افتد.

با وجود گمانه زنی ها، در جلسه امروز هیات مدیره هیچ بحثی درباره سرمربی جدید تیم امید مطرح نشد.

سرمربی تیم امید هنوز مشخص نشده است!

اوصولی در بخشی از بحث درباره وضعیت کادر فنی تیم امید با ابراز بی اطلاعی از اینکه در روزهای گذشته گمانه زنی های زیادی درباره سرمربی جدید تیم امید مطرح شده است، گفت: امید و حتی نام هایی مانند سیدمجتبی حسینی. ، محرم نویدکیا و رضا عنایتی نیز ذکر شده است.

پس از پایان جلسه هیات مدیره، خبرنگاران حاضر در محل فدراسیون فوتبال از احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون درباره وضعیت سرمربی تیم امید سوال کردند که وی در پاسخ به این سوال گفت: در جلسه امروز 10 مورد در دستور کار قرار داشت و راهی برای انجام این کار وجود نداشت. سرمربی تیم امید را انتخاب کنید.»