سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد!

سرمربی گلگهار سیرجان پس از سه فصل نسبتا موفق در این باشگاه، به احتمال زیاد فردا در دیدار تیمش با نفت مسجد سلیمان جشن خداحافظی خود را در این شهر برگزار خواهد کرد.


سرویس خبر شماره: 1895195
Mar 20, 1401 @ 10:06 PM
17.6 هزار امتیاز خبر|

16نقطه نظر

شواهد حاکی از بازگشت است:

شواهد نشان می دهد امیر قلعه نویی سرمربی بعدی تیم ملی فوتبال ایران خواهد بود.

سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد!

جالب اینجاست که علاوه بر شایعات کذبی مبنی بر مذاکره تاج با این مربی در روزهای اخیر، حتی برخی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون نیز معتقد بودند که تا ظهر امروز فلیکس سانچز به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب خواهد شد. اما «ورزه سه» به عنوان اولین منبع خبر عدم وقوع چنین اتفاقی را داد.

او در این مدت همیشه علاقه داشت دوباره تیم ملی ایران را مدیریت کند و حالا احتمال وقوع این اتفاق بسیار زیاد است مگر اینکه فدراسیون فوتبال یک سورپرایز دیگر در آستین داشته باشد و رقبای قلانویی جایگزین او شوند. تیم ملی



مجله اخبار فوتبال داخلی

در پایان، به نظر می رسد که با توجه به همه موارد، امیر قلعه نویی برای دومین بار هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده خواهد گرفت. او قبل از جام ملت های آسیا 2007 که در مالزی برگزار شد یک بار سرمربی تیم ملی ایران شد و بدون باخت و با بدشانسی سمت خود را ترک کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شرایطی که فدراسیون فوتبال ایران به وعده قبلی خود مبنی بر اعلام نام سرمربی تیم ملی در روز 29 اسفند ماه عمل نکرد، این موضوع به فردا و احتمالا بعد از بازی استقلال موکول شده است. بازی فولاد، سرمربی جدید تیم ملی معرفی می شود. این در حالی است که شواهد نشان می دهد احتمالا به جز امیرقلانوی مربی دیگری مدنظر فدراسیون و هیئت مدیره آن نیست.

پس از انتشار خبر اختصاصی شکست مذاکرات فدراسیون فوتبال ایران و فلیکس سانچز، این سرمربی که تمایل زیادی برای حضور در ایران داشت، پس از عدم توافق بر سر بندهای مختلف از جمله مسائل مالی و نکات مربوط به مدت قرارداد، او به اکوادور پیوست تا قطعا فوتبال ایران از رویای خرگوش به خدمت گرفتن این مربی خارج شود.

1831155