سرمربی جدید پرسپولیس راهی اسمار شد!



سرانجام باشگاه پرسپولیس موفق شد سرمربی جدید خود را انتخاب کند و خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی را به عنوان سرمربی معرفی کند. این مربی اگرچه تجربه حضور در لالیگا را دارد اما آمار و برنامه او در سال های اخیر اصلا جالب نبوده و در تیم هایی که حضور داشته نتایج خوبی کسب نکرده است. پرسپولیس قبل از معرفی گاریدو به عنوان سرمربی جدید این باشگاه به هواداران این قول را داد که یک مربی خوب و با تجربه انتخاب کنند. با این حال، گاریدو مربی ایده آلی نبود که هواداران از او انتظار داشتند. آنها یک مربی بزرگتر می خواستند، اما سرمربی اسپانیایی آن چیزی نبود که انتظار داشتند.

در نتیجه انتقادات علیه درویش و تیم مدیریتی پرسپولیس به میزان قابل توجهی افزایش یافته و گاریدو اکنون باید با موجی از فشار و انتقاد کار خود را آغاز کند. البته این فشار دوام نخواهد داشت. عثار دقیقاً همین شرایط را تجربه کرد و هواداران و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس اصلاً قدر حضور او را به عنوان سرمربی ندانستند. گاریدو در راه اسمار است و انتظارات از او به شدت بالاست. اسمار بالاخره موفق شد پرسپولیس را قهرمان کند و حالا باید دید سرمربی اسپانیایی سرخ ها می تواند کاری که برزیلی در پرسپولیس انجام داد را تکرار کند یا خیر.

اسمار با انجام مسابقات زیبا و تهاجمی منتقدان خود را به هواداران تبدیل کرد و در عین حال نتایج خوبی کسب کرد و قهرمانی را به دست آورد. در مورد گاریدو باید کمی صبر کرد و دید آیا این مربی توانایی اسمار شدن و کسب نتایج خوب را دارد و می تواند دل هواداران پرسپولیس را به دست آورد یا شرایط برای این مربی فرق می کند.

گاریدو کارنامه خوبی دارد اما در سال های اخیر نتایج خوبی نگرفته است و حالا پرسپولیس فرصتی است که دوباره در دوران حرفه ای خود بدرخشد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال