سرمربی جدید پرسپولیس شومن است و رکوردش زیر صفر است/حسرت و پشیمانی حق هواداران نیست



سرمربی جدید پرسپولیس پس از تنش های فراوان شب گذشته بالاخره معرفی شد و خوان کارلوس گاریدو برای فصل آینده هدایت سرخپوشان پایتخت را برعهده خواهد داشت اما انتخاب سرمربی اسپانیایی با واکنش شدید یکی از پیشکسوتان سرخ پوشان همراه شد.

گزیده ای از گفتگوی ضیا عربشاهی با خبرگزاری آنا درباره انتخاب خوان کارلوس گاریدو به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس را در ادامه بخوانید:

  • {انتخاب خوان کارلوس گاریدو} با توجه به چه عواملی این سرمربی 9 بار قهرمان لیگ برتر را انتخاب کردند. گاریدو رکورد زیر صفر دارد، او از اکثر تیم هایی که مربیگری کرده اخراج شده است. در لالیگا اسپانیا بود که نتایج ضعیفی به دست آورد، به بلژیک رفت و ناکام ماند، در مصر و مراکش در سطح دوم قاره جام را برد، در تونس اخراج شد، در عربستان و عربستان مجوز گرفت. امارات، در لیگ 2 اسپانیا، هم تیمی او به لیگ پایین سقوط کرد و فصل گذشته با تیمش در الجزایر چهارم شد.
  • {انتخاب سرمربی ایرانی} برای قهرمان ایران و دو بار نایب قهرمانی سطح اول آسیا باید یک سرمربی در حد و اندازه تیم به همراه داشته باشد. کارنامه عثمر هم ضعیف بود، اما دلیل اینکه او توانست یک قهرمانی را به دست آورد این بود که یک فصل و نیم در کنار تیم بود و اطلاعات عمیقی از کیفیت فنی بازیکنان، روحیه آنها، خلف و تیمش داشت. . والدین. وقتی نمی توان مربی خارجی خوب به خدمت گرفت، به مربی ایرانی که فوتبال ایران را می شناسد اعتماد کنید.
  • {مزایای سرمربی اسپانیایی} من فیلم مربیگری گاریدو را در کنار زمین دیدم، شومن است و از داور خیلی انتقاد می کند. پرسپولیس جای اخراجی ها نیست. این تیم 40 میلیون هوادار دارد و این مربی نمی تواند نتایج مورد انتظار را کسب کند. پشیمانی حق هواداران نیست. پرسپولیس نباید ضرر کند و این مربی اسپانیایی و ایجنتش سود مالی او را بگیرند. لیگ نخبگان آسیا سخت تر از لیگ قهرمانان است و نه تنها تیم های عربستانی قوی هستند، بلکه تیم های امارات و قطر نیز بسیار قوی هستند. آقایان مدیر باشگاه پرسپولیس را پس نگیرید.

بیشتر بخوانید: بیرانوند باید برود اما من فقط یک سوال از او دارم!/ بهترین گزینه ایران برای حکومت پرسپولیس یک نفر است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال