سرمربی دورتموند: تکلیف هلند هفته آینده اعلام می شود


سرویس خبر شماره: 1823424 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 10:50 |
3,201 امتیاز خبر|

3نظرات

سباستین کوهل، سرمربی بروسیا دورتموند تایید کرد که ارلینگ هالند هفته آینده این تیم را ترک خواهد کرد.

با این حال گفته می شود مرگ ناگهانی مینو رایولا که مدیر برنامه های هلندی هم بود می تواند روند نهایی این انتقال را به تاخیر بیندازد اما کهل فکر می کند تکلیف این بازیکن به زودی مشخص می شود.
سرمربی دورتموند به ورزش وان گفت: می دانم در قرارداد این بازیکن چه چیزی ذکر شده است. ما با شرایط بند فسخ آشنا هستیم. در چند ماه گذشته ما در تلاش بودیم تا به یک تصمیم مشترک در مورد آینده ارلینگ هالند برسیم، اما پس از آن مرگ ناگهانی مینو رایولا رخ داد.
وی با بیان اینکه روند و جدایی هلند از این تیم کمی طولانی شد، گفت: متاسفانه در ماه های اخیر اتفاقات زیادی افتاده است اما فکر می کنم تا هفته آینده نقش بازیکن مشخص خواهد شد. .



مجله اخبار فوتبال خارجی

قرارداد هلند با بوروسیا دورتموند تا سال 2024 اعتبار دارد اما بند فسخ قرارداد او در تابستان امسال فعال می شود و بسیاری از باشگاه های مطرح اروپایی را بر آن داشته تا به فکر جذب او باشند.
باشگاه هایی مانند بارسلونا، رئال مادرید و منچسترسیتی جذب این بازیکن را جدی گرفته اند و در حال مذاکره با او هستند، اما به نظر می رسد ستاره نروژی قرار است فصل آینده زیر نظر پپ گواردیولا بازی کند.
بسیاری از رسانه های انگلیسی پیش از این از توافق سران باشگاه لیگ برتری با هلند و تیمش خبر داده بودند اما هیچ چیزی به طور رسمی از طرفین اعلام نشده بود.