سرمربی رومانیایی به اوکراین آب و آتش می زند!


سرویس خبر شماره: 1817884 |
14 فروردين 1401 ساعت 20:27 |
1,815 |

0نظرات

اوکراین به زودی در مرحله نیمه نهایی پلی آف جام جهانی به مصاف اسکاتلند می رود و در صورت پیروزی در این دیدار، بازی فینال را مقابل ولز برگزار خواهد کرد. در همین راستا میرکو لوچسکو، سرمربی رومانیایی دیناموکیف ابراز امیدواری کرد که اوکراین با آمادگی خوب، راهی مرحله پلی آف و در نهایت به جام جهانی شود.

میرکو لوچسکو، سرمربی رومانیایی اوکراین تلاش زیادی برای کمک به این کشور برای صعود به جام جهانی دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حتی فوتبال در چنین شرایط سختی می تواند کارهای زیادی انجام دهد. اجازه دادن به اوکراین برای حضور در پلی آف و احتمالاً گرفتن چراغ سبز برای صعود به جام جهانی می تواند برای این کشور بسیار مهم باشد.

در اروپا کار آسانی نخواهد بود زیرا قهرمانی ها و جام ها در مراحل پایانی خود هستند. خیلی خوب می شد اگر اوکراین حداقل یک بازی در ایتالیا انجام دهد، کشوری که جایگاه ویژه ای در قلب من دارد. “من با مربیان صحبت می کنم. چیزی را ترتیب می دهم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

“ما موفق شدیم 11 بازیکن را از دیناموکیف به رومانی بیاوریم. این هسته اصلی تیم ملی است. استوا بخارست تلاش و فضای تمرینی زیادی را برای تیم انجام داد، اما تیم به موارد بیشتری نیاز دارد. منابعی را برای حفظ تیم در اختیار تیم قرار دهید. این چند ماه که اوکراین بدون یک بازی تدارکاتی نمی تواند به جام جهانی صعود کند.