سرمربی سابق استقلال محروم شد


سرویس خبر شماره: 2052106
11 جولای 1403 ساعت 4:00 بعد از ظهر.
39.9 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

کمیسیون انضباطی به محرومیت و جریمه سرپرست سابق تیم فوتبال استقلال رای داد.

سرمربی سابق استقلال محروم شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بیژن طاهری که پس از دو فصل حضور در استقلال به عنوان سرپرست تیم در کنار فرهاد مجیدی و بیژن طاهری، سال گذشته از این سمت جدا شد و علی سامره جایگزین او شد و به تیم دسته دومی کویر مقوی پیوست. او در تهران باید یک جلسه محرومیت را پشت سر بگذارد.

دیدار فینال لیگ دسته دوم فوتبال ایران که یک ماه پیش بین تیم های تهرانی کویر مقوی و اردو برگزار شد، با برتری تیم نظامی در ضربات پنالتی به گل پایان یافت.جنجال ها و رسوایی های زیادی وجود داشت که کمیته انضباطی را مجبور به صدور حکم ممنوعیت رأی گیری و جرایم مالی کرد.

کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که بیژن طاهری سرمربی تیم فوتبال مقوی کویر تهران به دلیل رفتار بد نسبت به داور مسابقه و طبق ماده 54 انضباطی با 50 میلیون تومان جریمه نقدی و محرومیت از جلسات فصل آینده متذکر شد که این رای قطعی است.

تیم کویر مقوا تهران به دلیل هفت اخطار 70 میلیون تومان، تیم نیروی زمینی تهران با 5 اخطار 50 میلیون تومان و سید محمد حسینی مربی تیم نیروی زمینی یک جلسه محروم و جریمه شدند. 40 میلیون تومان. میلیون ها تومان پیدا شده و همه جرایم ثابت شده است.

مجله اخبار فوتبال داخلی