سرمربی سابق اورتون از جواهری در یورو 2024 نام برد که برای لیورپول “مناسب” است

یکی از مدیران اجرایی سابق اورتون گفته است که یکی از ستاره های یورو 2024 برای لیورپول “مناسب” خواهد بود اگر تابستان امسال برای او نقل مکان کند.

در حالی که برخی از نام‌های بزرگ انگلیس نتوانستند در بسیاری از دوره‌های تورنمنت مطابق با شرایط خود عمل کنند، مارک گوئهی به طور مداوم در راهیابی به فینال عالی بود و مدافع کریستال پالاس موضوع ماموریت‌های متعددی از سوی تیم جذب قرمزها بوده است. در ماه های اخیر (فابریزیو رومانو).

دیوید اندرسون از Mirror در اوایل این هفته ادعا کرد که این بازیکن 24 ساله در حال حاضر بازیکن مورد علاقه آنفیلد نیست، اما کیت واینس، مدیرعامل سابق تافیس فکر می کند که او قطعا باید اینطور باشد.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

او در مورد مدافع میانی ایگلز به Football Insider گفت: فکر می‌کنم او خرید خوبی برای لیورپول خواهد بود. او دقیقا همان چیزی است که آنها در عقب به آن نیاز دارند.

او یک یورو خوب داشته است و یکی از بازیکنانی است که با کمی احترام از تلاش هایش بیرون آمده است. او و اولی واتکینز احتمالاً دو برنده از تیم انگلیس هستند که به این نتیجه رسیده اند.

گوهی کار دشواری است، اما می‌توانید به دنبال کارمزد 60 تا 70 میلیون پوندی و شاید بیشتر از فروش باشید. او یک استعداد جوان در سن و سال خوبی است و به نظر می رسد خود را به خوبی تبرئه کرده است.

“هرگز از پشت تورنمنت خرید نکنید، همیشه اعتقاد من بوده است، اما او سال گذشته خود را به اندازه کافی با کیفیت نشان داد که برای تیم انتخاب شود.” من فکر می کنم او برای آنفیلد مناسب است.”

بیشتر بخوانید: محمد کودوس قبلاً انتصاب خوب لیورپول در هیتینگا را خلاصه کرده است.

بیشتر بخوانید: یکی از بازیکنان “فوق العاده” لیورپول قبلاً مربی قرمزها را در پیش فصل غرق کرده است.

ما با واینس موافقیم که می‌گوید گوهی می‌تواند از طرق مختلف برای لیورپول «مناسب» باشد.

مدافع پالاس در سطح لیگ برتر و اکنون در سطح بین المللی ثابت شده است، در حالی که او یک پست غیر بومی در تیم آرن اسلات نمی گیرد و در 24 سالگی، به زودی وارد سال های اوج فوتبالش خواهد شد.

او همچنین گزینه‌های قرمزها را در موقعیتی که نگرانی‌هایی در مورد عمق وجود دارد تقویت می‌کند و به نظر می‌رسد که جذب او پاسخی ایده‌آل برای از دست دادن لنی یورو به منچستریونایتد باشد.

با این حال، به نظر می رسد که گوهی در حال حاضر در لیست نهایی لیورپول نباشد (طبق گفته اندرسون)، و نکته واینس در مورد هزینه هنگفتی که این ملی پوش انگلیسی احتمالاً از آن برخوردار خواهد شد – به ویژه در پایان یورو 2024 – یک نکته مناسب است.

در حالی که ما دوست داریم بازیکنی با کالیبر 24 ساله را ببینیم که در قلب خط دفاعی لیورپول نقش آفرینی کند، اما به ریچارد هیوز و تیم جذب او اعتماد داریم تا در مورد اینکه آیا او را به طور جدی در تابستان امسال تعقیب کنند یا نه، قضاوت آگاهانه ای داشته باشند.

نمای نزدیک EOTK با جان ولش: “پسر محلی که رویای خود را زندگی کرد” و پیش بینی های LFC Slot



https://www.empireofthekop.com/2024/07/17/wyness-guehi-perfect-fit-liverpool/ منبع: