سرمربی سابق تیم ملی درگذشت


سرویس خبر شماره: 1851175
9 نوامبر 1401 ساعت 20:10 |
4.6 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

بعد از ایویچ و باریچ نوبت من است

این بار فرق می کند؛ قدرت من منجر به بیماری نمی شود
شما باید با این واقعیت روبرو شوید و از گریه و ناله دست بردارید. از مردم می خواهم که برای من ناراحت نباشند زیرا من با آرامش از این دنیا می روم و زیباست. پسرم می گوید پدر، پنج سال پیش همین را گفتی. او می خواهد واقعیت را زمانی قابل تحمل کند که پزشکان مرا رها کرده اند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چیرو بلاژویچ از نبرد طولانی خود با سرطان صحبت کرد که باعث ناراحتی فوتبالدوستان و این مربی بزرگ شد. بلاژویچ که یک سال و سه ماه است با سرطان پروستات دست و پنجه نرم می کند، می گوید که از مبارزه با این بیماری خسته شده است و به پیروزی خوشبین نیست.

ایران با بلاژویچ از راهیابی به جام جهانی 2002 بازماند و در پلی آف مغلوب ایرلند شد. هر چند فدراسیون ایران خواستار ادامه همکاری با بلاژ بود، اما او تمایلی به ادامه همکاری نداشت. برانکو ایوانکوویچ که در آن زمان به عنوان دستیار بلاژ مشغول به کار بود در ایران ماندگار شد و در واقع توسط بلاژ به عنوان یکی از مربیان موفق فوتبال ایران در ایران معرفی شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

بلاژویچ در گفتگو با رسانه های کرواسی گفت: “من هشتاد و هشت سال زندگی کردم و میراث مهمی از خود به جای گذاشتم. پس چه می توان کرد؟ حقیقت را باید گفت: من سرطان دارم که به 5 نقطه متاستاز داده است و کشنده است. نگرانم. نباش. من به اندازه کافی سخت کار کرده ام تا این واقعیت را بپذیرم. به دوستان جوانی ام نگاه می کنم، همه آنها مرده اند. : باریچ، ایویچ، زبک حالا نوبت من است.

میروسلاو بلاژویچ، سرمربی بزرگ فوتبال کرواسی در 88 سالگی با سرطان دست و پنجه نرم می کند و می گوید از این نبرد خسته شده است.

سرمربی سابق تیم ملی درگذشت

میروسلاو بلاژویچ متولد 1935 با تیم ملی کشورش کرواسی در جام جهانی در سال 1998 به مقام سوم جام جهانی دست یافت و مدتی به عنوان مربی روی نیمکت تیم ملی ایران نشست.

میراثی که من می گذارم مرگ را آسان می کند
تصور کنید چقدر زحمت کشیدم و چه میراثی از خود به جا گذاشتم. زندگی چه فایده ای دارد اگر تمام توان خود را به کار نبرده و تلاش نکرده اید؟ نویسندگان و فیلسوفان افرادی هستند که می توانید از آنها چیزهای زیادی یاد بگیرید. شاید برخی از مردم از زندگی من درس گرفته باشند.”