سرمربی سابق لیورپول در مورد ژابی آلونسو باهوش هشدار داد

ژابی آلونسو انتخاب بسیاری از طرفداران لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ در تابستان خواهد بود، اگرچه یکی از سرمربیان سابق قرمزها در مورد انتصاب احتمالی سرمربی بایرلورکوزن هشداری داده است.

این بازیکن اسپانیایی در سال 2004 توسط رافائل بنیتز به آنفیلد آورده شد و پنج سال بعد توسط همین مربی به رئال مادرید فروخته شد، در حالی که هافبک کلاس جهانی اکنون به همان اندازه در مدیریت مهارت دارد و تیم فعلی خود را از منطقه سقوط به محبوب ترین گزینه برای تیم ملی تبدیل کرده است. قهرمانی بوندسلیگا تنها در 16 ماه

این بازیکن 42 ساله روی رئیس سابق خود LFC تأثیر گذاشته است که به The Athletic گفت: زمانی که او فصل گذشته هدایت این تیم را برعهده گرفت، آنها نیاز داشتند که در ضدحملات بازی زیادی کنند. اکنون آنها تیمی دارند که بیشتر یک قهرمان است، با سرعت زیاد و حملات سریع.

او کار بسیار خوبی انجام می دهد. ژابی در تیم های خوب با مربیان خوب بوده است. او باهوش است. او چیزهای متفاوتی را از همه مربیانش انتخاب کرده است.”

با این حال، بنیتس نسبت به انتصاب آلونسو صرفاً به عنوان یک انتخاب محبوب هشدار داد و گفت: در حال حاضر سروصدای زیادی پیرامون ژابی آلونسو وجود دارد، اما مربیان خوب دیگری نیز وجود دارند که چندان در کانون توجه رسانه ها نیستند.

تیم‌ها باید نه آنچه در رسانه‌های اجتماعی ترند است، بلکه ویژگی‌های مورد نیاز و ثبات و مسیری را که برای تیم خود می‌خواهند انتخاب کنند.»

بیشتر بخوانید: (ویدئو) “اوه نه…” – دو نفره سابق لیورپول قاطعانه 50 سال به عنوان جانشین کلوپ قابل اجرا را رد کردند.

بیشتر بخوانید: “لیورپول نشان داده است …” – نیل جونز با وجود بحران مصدومیت، برای هواداران قرمزها نکته مثبت به نظر می رسد.

در حالی که بنیتز در هشدار دادن به باشگاه‌ها نسبت به استخدام مدیران صرفاً به این دلیل است که آنها طعم ماه هستند، فکر کردن به جایگزینی قابل دسترس که بهتر از آلونسو برای لیورپول باشد، دشوار است.

ارتباطات آنفیلد بدیهی است که کمک می کند، اما اگر این تنها معیار FSG برای انتصاب جانشین کلوپ بود، احتمالاً استیون جرارد قبلاً این نقش را داده است.

این بازیکن 42 ساله در لورکوزن کار استثنایی انجام داده است، نه تنها در داخل کشور، بلکه در اروپا، جایی که به نظر می رسد بزرگترین مانع قرمزها در راه دور در لیگ اروپا امسال است.

آلونسو نه تنها به دومین حمله برتر بوندسلیگا با 57 گل می بالد، بلکه با تنها 15 گل، 10 گل کمتر از خسیس ترین تیم بعدی (بایرن مونیخ) بهترین رکورد دفاعی لیگ را با فاصله دارد.

اینها اعدادی هستند که نشان می‌دهند او تعادل کاملی را از نظر هر دو محوطه جریمه به دست می‌آورد، و سروصدای او برای هدایت کلوپ بیشتر از وضعیت او به عنوان بازیکن سابق لیورپول است.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: جانشین کلوپ در لیگ پرتغال؟ چرا Postecoglou ممنوع است، FSG باید از یک انتقال تابستانی و خیلی بیشتر یاد بگیرد!

https://www.empireofthekop.com/2024/02/19/benitez-warning-alonso-next-liverpool-manager/ منبع: